برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان برای فرزندان خانواده سازمان بهزیستی

مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان برای فرزندان خانواده سازمان بهزیستی خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «رحیم سرهنگی» افزود: باشگاه کارآفرینان نوجوان با هدف توانمند سازی، تقویت مهارت های کارآفرینانه و پرورش نوجوانان به عنوان آینده سازان کشوربرگزارمی شود.  

وی توضیح داد: وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی دراین باشگاه که آموزش های آن برگرفته و بومی شده  یک الگوی بین المللی است، به دنبال تقویت پنج مهارت اصلی برای تغییر رویکرد و نگرش نوجوانان به سوی نوآوری و کارآفرینی است.  

سرهنگی افزود: در این باشگاه، مهارت های مشاهده، پرسش، آزمایش، شبکه سازی و تفکر خلاق به صورت تمرین و فعالیت های آموزشی به نوجوانان ارائه می شود.  

مدیر کل دفترتوسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، این دوره آموزشی برای دختران نوجوان تحت پوشش سازمان بهزیستی نیز در هفته آینده برگزار می شود.

این باشگاه در روزهای پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ بهمن برای ۱۵ نفر از نوجوانان پسر رده سنی ۱۱ تا ۱۷ سال تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در محل مرکز رشد خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی بهزیستی برگزار شد.

کد خبر 51280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد