جشن تکلیف فرزندان بهزیستی برگزار شد

مراسم جشن تکلیف فرزندان بهزیستی به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) با حضور سرپرست بهزیستی استان یزد و جمعی از مسئولین محلی در بقعه متبرکه حوض عباس شهرستان اردکان برگزار شد.

در این مراسم سرپرست بهزیستی استان یزد طی سخنانی گفت: رسیدگی به امور کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، نگهداری و مراقبت از آنها یکی از وظایفی است که بر عهده بهزیستی گذاشته شده است.

رضا ابهت با اشاره به فعالیت 14 مرکز شبه خانواده تحت نظارت بهزیستی در استان یزد گفت: در حال حاضر 147 کودک در مراکز شبه خانواده بهزیستی و 279 فرزند به صورت امداد بگیر در خانواده، مراقبت می شوند. 

وی تعداد فرزندان مکلف شده بهزیستی را 11 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد 8 نفر دختر و 3 نفر پسر هستند که جشن تکلیف دختران به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شده است.

سرپرست بهزیستی استان یزد در ادامه سخنانش رو به فرزندان بهزیستی گفت: از امروز مورد توجه خدا هستید و خدا در وقت نماز شما را صدا می زند.

رضا ابهت با اشاره به اهمیت نمازِ اول وقت گفت: شما دیگر به تکلیف رسیده اید صدای اذان که بلند شد به سمت خواندن نماز اول وقت بروید خدا گفته بیایید با من حرف بزنید و درد و دل کنید.

وی با بیان اینکه دین اسلام یکسری اصول و فروع دینی دارد از کودکان خواست در مورد این اصول و فروع دینی فکر و دقّت کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم 8 نفر از دختران مرکز شبه خانواده سایبان دریا میبد و خانه امید اردکان مکلف شدند.

کد خبر 51122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد