‌خانه خَیران اصفهان برای نخستین‌ بار در کشور تشکیل می‌شود

 رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خانه خَیران برای نخستین‌ بار در کشور در این شهر تشکیل می‌شود تا نیکوکاران را از هر طیف و سلیقه‌ای، با هدف ترویج اقدامات خیرخواهانه گرد هم جمع کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از ایرنا، روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان روز دوشنبه به نقل از محمد نورصالحی در جریان بازدید از سرای سالمندان صادقیه  اصفهان افزود:  قصد داریم با یک هم‌افزایی از تجربیات و اقدامات خیران در طول سالیان گذشته بهره‌مند شویم.  

وی اضافه کرد: در این راستا باید نقاط ضعف نیز شناسایی و ایده‌هایی از سوی خیران به اشتراک گذاشته شود که در این صورت، می‌توان در زمینه‌های مورد نیاز از ظرفیت خیران استفاده شود.  

رییس شورای اسلامی  شهر  اصفهان ادامه داد: این نهاد به نمایندگی از مردم از هر گونه همراهی و مساعدت به نیکوکاران مضایقه نمی‌کند.  

نورصالحی با اشاره به فعالیت سرای سالمندان صادقیه تصریح کرد:  بسیار خرسندم که در شهری زندگی می‌کنیم که افراد بلند همتی همچون «زنده‌یاد کریم پوستی» مؤسس مجموعه صادقیه زندگی می‌کنند و امید که در سایه این همت بلند، لطف خداوند شامل حال ما شود.  

وی با بیان اینکه  ۲۵۰ مادر در  سرای سالمندان صادقیه اصفهان حضور دارند، افزود:  در راستای حفظ حرمت و نگه‌داری این سرمایه‌های شهر از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.  

بر اساس آمار موجود بالغ بر هفت هزار و ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور فعالیت می‌کنند.  

کد خبر 51065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد