۳۶۸ طرح اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی دهه فجر در ایلام افتتاح می شود

مدیر کل بهزیستی ایلام با تشریح برنامه های دهه فجر امسال این اداره کل گفت: ۳۶۸طرح اشتغال و مسکن مددجویان زیر پوشش همزمان با بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مناطق مختلف این استان افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، زهرا همتی با اعلام این خبر افزود: از این شمار طرح ۳۰۲مورد مربوط به حوزه اشتغال و ۶۶ مورد نیز مسکن بوده که در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گازکشی ۱۶۴واحد مسکونی مددجویان نیز انجام و مستمری ۵۰۰خانوار مددجو نیز برقرار خواهد شد.

وی رایگان شدن خدمات توانبخشی برای عموم مردم، افتتاح مرکز مثبت زندگی شهرستان ملکشاهی، واگذاری ۱۰دستگاه چرخ خیاطی به زنان سرپرست خانوار و برگزاری اردوی جهادی خدمت رسانی به جامعه هدف و اقشار آسیب پذیر در مهران را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.

مدیر کل بهزیستی ایلام بیان کرد: همچنین برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب در مراکز بهزیستی، تجلیل از زنان سرپرست خانوار و گروه های همیار سرپرست خانوار موفق، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی ویژه جامعه هدف و کارکنان و اجرای مانور خودرهای اورژانس اجتماعی نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 51052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد