بهار| دیدار و گفتگو با شهردار جدید لالجین

برگزاری جلسه با شهردار لالجین با حضور ریاست بهزیستی شهرستان بهار و مهندس نوری مسئول دفتر فنی و مهندسی بهزیستی استان در خصوص انتخاب شهر لالجین به عنوان پایلوت شهر بدون مانع استان.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار در ابتدای جلسه مهندس موسوی شهردار لالجین ضمن عرض خیرمقدم خلاصه گزارشی از اقدامات انجام شده مناسب سازی را بیان نمودند.

در ادامه نوروزی رئیس بهزیستی بهار ضمن عرض تبریک انتصاب موسوی بعنوان شهردار لالجین از زحمات مهندس محبی شهردار سابق این شهر تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمود که مجموعه شهرداری لالجین بتواند در رفع موانع و مبلمان شهری و تسهیل تردد افراد دارای معلولیت و همچنین سایر افراد دارای محدودیت حرکتی، اقدامی جهادی انجام دهد.                       

در ادامه مهندس نوری نیز ضمن تبریک انتصاب مهندس موسوی، انتخاب شهر لالجین را بعنوان شهر بدون مانع بسیار مهم دانست و گفت که لالجین در سالهای اخیر نیز بعنوان پایلوت کشوری مناسب سازی انتخاب شده بود و باید با جدیت بیشتری این امر پیگیری شود و در جلسات ستاد مناسب سازی استان از شهرداری این شهر دعوت بعمل خواهد آمد تا گزارش های لازم را ارائه نمایند.

کد خبر 50844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد