سبزوار | انتقال اتاق رؤسای شورای شهر و اداره اوقاف سبزوار به طبقه همکف

کارشناس مناسب‌سازی شهرستان سبزوار از تغییر محل استقرار رؤسای شورای شهر و اداره اوقاف به خاطر پاسخگویی به افراد دارای معلولیت خبر داد.

فاطمه نصرآبادی گفت: در بازدید مشترک با کارشناس فرمانداری که نماینده کمیته فنی مناسب‌سازی شهرستان است وضعیت دسترس‌پذیری ادارات را بررسی و تذکرات لازم به مدیران این دستگاه‌ها داده می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این بازدیدها به تأکید فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان انجام می‌شود گفت: این مسؤولان بهزیستی را مکلف به بررسی دقیق و بازدید مستمر از وضعیت ادارات نموده و ما هم در راستای وظیفه، این مهم را را انجام می‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در بازدید از شورای شهر از آنها خواستیم که تا نصب آسانسور، اتاق استقرار رئیس یانایب‌رئیس شورای شهر به طبقه همکف انتقال یابد که خوشبختانه در بازدید روز گذشته ملاحظه کردیم که این کار انجام شده و نایب رئیس شورا در طبقه همکف مستقر شده است.

وی ادامه داد: همچنین کارشناس فرمانداری قول داد که اعتبارات لازم برای نصب آسانسور به شورا اختصاص یابد چون مراجعه افراد دارای معلولیت به این نهاد زیاد است.

نصرآبادی همچنین از انتقال اتاق‌های استقرار رئیس و کارکنان اوقاف به طبقه همکف ساختمان اداری این نهاد خبر داد و گفت: از مسؤول و کارکنان اوقاف تشکر کردیم که برای پاسخگویی مناسب به افراد دارای معلولیت در طبقه همکف مستقر شده‌اند ضمن اینکه تأکید شد که امکانات دسترس‌پذیری ساختمان را اجرایی کنند.

نصرآبادی با قدردانی از این دو نهاد گفت: متأسفانه برخی مسؤولان در زمان‌ها و ایام خاصی مانند انتخابات، نگاه ویژه‌ای به افراد دارای معلولیت و جامعه هدف ما دارند اما همین که موسم این برنامه‌ها تمام می‌شود یادشان می‌رود که اینها هم شهروندان درجه یک هستند و باید از همه حقوق سایرین برخوردار باشند.

نصرآبادی همچنین از تشکیل کارگروه مناسب‌سازی در شهرداری سبزوار خبر داد و گفت: شهرداری مهر تأیید مناسب‌سازی تهیه کرده که پایان‌کارهای ساختمانی باید ممهور به این مهر باشد و گرنه اعتبار ندارد.

کد خبر 50840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد