رزن|  جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان

جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان رزن با حضورفرماندار، سرپرست اداره بهزیستی رزن و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری رزن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان  رزن فرماندار در این جلسه گفت: ۵۰ درصد اماکن دولتی این شهرستان با ارزیابی انجام شده طبق شاخصهای تعیین شده برای تردد افراد دارای معلولیت مناسب سازی شده است.

غفاری آثار ادامه داد: در ساخت سازهای ادارات دولتی نظارت های ویژه صورت گیرد تا مناسب سازی در ساخت سازهای جدید رعایت شود. ایشان افزود: علاوه بر ادارات دولتی در اماکن عمومی همچون پارکها، مدارس، مساجد، حسینه ها نیز قبل ساخت نظارت شود تا با مناسب سازی امکان تردد افراد دارای معلولیت فراهم شود. وی اظهار داشت: دفاتر پیشخوان، دفاتر ثبت اسناد و مراکز درمانی بخش خصوصی و ... هم در صورت استیجاری بودن حتما ساختمانهایی استفاده شود که استاندارد های لازم برای حضور افراد دارای معلولیت را داشته باشد.

 وی خاطر نشان کرد: متاسفانه امکان تردد افراد دارای معلولیت در مطب های پزشکان به علت عدم رعایت مناسب سازی اماکن عمومی وجود ندارد که این مشکل باید حل شود.

کد خبر 50805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد