حضور مدیر کل و مسئولان بهزیستی خراسان رضوی در مسجد موسی‌بن‌جعفر(ع) محله میثم مشهد برای پاسخگویی به مردم و مددجویان

در اجرای برنامه «جمعه با جماعت» مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به اتفاق مدیران واحدهای پذیرش و هماهنگی و شورای فرهنگی این نهاد، نماز مغرب و عشای جمعه اول بهمن‌ماه را با مردم محله میثم در مسجد موسی‌بن جعفر(ع) اقامه می‌کند.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای فرهنگی بهزیستی خراسان رضوی، از این پس، جمعه‌ی هر هفته یک یا دو مدیر ارشد از بهزیستی استان در یکی از مساجد محلات حضور می‌یابند و ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا، به درد دل‌های مردم محله و مددجویان گوش فرا داده و نسبت به مشکلات آنان پاسخگویی خواهند داشت.

این دبیرخانه همچنین اعلام کرده است: جمعه‌ی این هفته که مصادف با اولین روز ماه پیروزی انقلاب اسلامی است در اجرای این مصوبه، مدیر کل بهزیستی و رؤسای دو واحد پذیرش و هماهنگی و شورای فرهنگی این نهاد در مسجد موسی بن جعفر(ع) محله میثم شمالی حاضر می‌شوند.

بر اساس این اعلام، این مسجد در میثم شمالی ۲۳ واقع شده و پذیرای نمازگزاران مؤمن این محله می‌باشد.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر گفت: مردم و مددجویان، این فرصت را غنیمت شمرده و برای استفاده از سخنان مدیر کل بهزیستی و طرح مشکلات‌شان در مسجد حاضر شوند.

علی ستوسر گفت: این برنامه که تا پایان سال امتداد خواهد داشت و هر جمعه در یکی از مساجد محلات مختلف برگزار می‌شود در راستای اهداف انقلابی دولت مردمی آیت‌ا ... رئیسی و حضور مسؤولان سازمان بهزیستی در میان مردم و مددجویان طراحی شده است.

وی خاطر نشان کرد: مسؤولانی که در میان مردم محلات و در مساجد حضور می‌یابند نسبت به مشکلات حوزه‌ی خودشان مستقیما پاسخگو می‌باشند و در قبال مشکلات سایر حوزه‌های تخصصی نیز موارد مطرح شده را از طریق معاونت تخصصی، پیگیری و به مددجو پاسخ می‌دهند.

کد خبر 50708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد