۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به شهرستان بوکان در آذربایجان غربی

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به آذربایجان غربی در شهرستان بوکان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ رئیس سازمان بهزیستی کشور در این سفر با کارکنان بهزیستی بوکان دیدار و از نزدیک مسایل مربوط را بررسی نمود.

در این دیدار دکتر علی محمد قادری ضمن قدردانی از زحمات کارکنان در بخشهای مختلف بهزیستی، گفت: کارکنان بهزیستی طبق رسالتی که دارند، علارغم محدودیتهای منابع و مشکلات زیر ساختی، همراه با چاشنی عشق و علاقه برای خدمت به جامعه با اعتقادی راسخ در مسیر ارایه خدمات تلاش میکنند که این ستودنی است.  

وی بااشاره به بیش از ۱۲۰ ماموریت محوله به بهزیستی و. کستردگی فعالیت این سازمان گفت: با وجود گستره فعالیتهای بهزیستی، بسیاری از زیر ساختها در حوزه های ماموریتی مختلف محوله به سازمان تکمیل نیست و این امر مشکلات بخشهای مختلف را دو چندان می کند.  

قادری رعایت عدالت را از اصول اساسی در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: رعایت این عدالت در سیستم اداری و رفع نیازهای کارکنان مجموعه بسیار اساسی است.  

وی بررسی تامین رفاهیات، مشکلات استخدامی سازمان بهزیستی را ضروری و مطالبه به حق دانست و گفت: در تلاشیم مشکلات کارکنان در هر رده استخدامی تا حد توان مرتفع کنیم.  

رییس سازمان بهزیستی با بیان اینکه سیستم بهزیستی باید در ارائه خدمات بهره ور و هوشمند شود، گفت: برخی دستورالعملها و مقررات جاری نیازمند بازنگری هستند تا کارکنان بتوانند با حداقل دغدغه به جامعه هدف ارائه خدمات دهند.  

وی با اشاره به تورم و افزایش قیمت تجهیزات توانبخشی گفت: با وجود ارایه خدمات در حوزه های تخصصی بهزیستی متاسفانه زنجیره حمایتی در بسیاری از بخشها تکمیل نیست که ضروری است این مشکل با همکاری سازمانها و نهادهای تاثیر گذار در این حوزه تکمیل شود.  

قادری تاکید کرد: در تلاشیم خدماتی موثر، بی منت و به هنگام به جامعه هدف ارایه شود.  

وی فعالیت و اقدامات اورژانس اجتماعی را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست وگفت: مشاوره و ارایه راهکارهای عملی در این بخش در کاهش آسیبهای اجتماعی از از وظایف محوله به بهزیستی است، بسیار موثر است.  

رییس بهزیستی کشور بر افزایش تعامل بهزیستی با سازمانهای ذیربط در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید با برنامه ریزی، با بهره گیری از نیروهای متخصص و با برگزاری جلسات شورای اشتغال و اداری هر استان ضمن همکاری و تعامل با سایر دستگاههای موثر در خدمات رسانی در زمینه کاهش اسیبها و مشکلات جامعه هدف ورود پیدا کرد.  

وی مطالبه گری را یک اصل عنوان کرد و گفت: سالمندی و معلولیت در تمامی جوامع وجود دارد و برای رفع مشکلاتی از این دست همه دستگاهها باید پای کار بیایند تا با تعامل با بهزیستی در جهت رفع مشکلات بتوان اقدامات عملی انجام داد.

کد خبر 50441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد