بازدید سرزده رئیس سازمان بهزیستی از ستاد و مراکز بهزیستی استان البرز

علی محمد قادری در سفری سرزده ضمن بازدید از مراکز و شهرستان های استان البرز در نشستی صمیمی با کارکنان این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با کارکنان بهزیستی استان البرز هدف از این نشست را دریافت پیشنهادات و خلاقیت های همکاران عنوان کرد و افزود: کمبود اعتبارات در سطوح شهرستان، استان و ملّی و مشکلات زیرساختی و بروکراسی ناکارامد اداری وجود دارد اما با شرایط موجود و داشته های موجود و با شناخت ضعف ها و برنامه ریزی مناسب کاری کنیم که حال مددجویان  ما خوب باشد.

وی با بیان این که ۴۲ سال از فعالیت سازمان بهزیستی به عنوان مولود انقلاب می گذرد، گفت: شهید فیّاض بخش نهال این سازمان را در ابتدای انقلاب اسلامی کاشته و ما امروز از این نهال مقدّس بهره برداری می کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه باید از حداکثر ظرفیت همکاران و دانش آنها استفاده کنیم، تاکید کرد: درصد پیشرفت واقعی برنامه ها می باید برای ما مشهود و مشخص و برنامه های ستادی و برنامه هایی که در دو دهه گذشته ترسیم و ابلاغ شده و متناسب باشرایط موجود نیست بازنگری شوند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی بیش از ۵۳ وظیفه را در دل خود جای داده که در امور مختلف حوزه های آسیب های اجتماعی و توانبخشی است، افزود: برخی از این مسئولیت ها و وظایف سنخیتی با سازمان بهزیستی ندارد اما حتماً باید با تمام قوا بایستیم و این امور را به بهترین نحو مدیریت کنیم.

مشکلات اساسی ما صرفاً بودجه نیست

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: بودجه بخشی از معضلات است و روزمرگی در انجام امور و کارها بخش دیگری از مشکلات است.  ۱۹ هزار پرسنل بهزیستی اگر هم آوا و همصدا شوند و متناسب با ظرفیت سازمان بهزیستی در عرصه و میدان حضور پیدا کنند خیلی از مشکلات حل خواهد شد.


علی محمد قادری در این سفر سرزده علاوه بر حضور در بهزیستی استان از مراکز شهرستان های کرج و ساوجبلاغ بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 50198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =