فیروزی: خون فدائیان شهید سلیمانی تا ابد جوشش دارد

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی با حضور مدیران کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بهزیستی استان، صبح امروز در بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد. در این مراسم، جمعی از فرماندهان بسیج ادارات استان، مدیران بهزیستی و اعضای بسیج بهزیستی استان شرکت داشتند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، بر ادامه راه این شهید تأکید کرد.
مسعود فیروزی با بیان اینکه تمام جبهه‌ی استکبار، همه نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و عملیاتی خود را برای شهادت سردار سلیمانی بکار گرفتند گفت: این موضوع نشان دهنده‌ی اهمیت شهید سلیمانی در جبهه‌ی جهانی مقاومت بود.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی به گفته‌ی رهبر معظم انقلاب، یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود.
وی اضافه کرد: همان‌گونه که شهادت اباعبدا ... در کربلا، جوشش دائمی شیعه در طول تاریخ را در پی داشت شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت را به تمام جهان تسری داد.
وی گفت: خون فدائیان ایشان در تمام جهان اسلام، تا ابد جوشش خواهد داشت همان‌طور که شهادت امام حسین(ع) در کربلا، باعث شد خونخواهان ایشان در طول تاریخ تا امروز و آینده‌ی دور، حضور داشته باشند و علیه ظلم و استکبار بجنگند.
فیروزی گفت: اگر چه خداوند به فرموده قرآن کریم، خودش ایجاد کننده دین و خودش حافظ آن می‌باشد اما فراز و نشیب در تاریخ اسلام، برای امتحان گرفتن از بندگان خدا است.
وی ادامه داد: ما همه در بوته آزمایش هستیم و باید با پیروی از ولایت، صداقت و اخلاص خود را در این مسیر به اثبات برسانیم و شایستگی خود را برای به دوش کشیدن بار امانت الهی نشان دهیم.
وی شهدا را معلمان نسل‌های فعلی و آینده دانست و گفت: شهید سلیمانی معلمی است که در عین قاطعیت، میدانی بودن و سیاست‌مداری، درس اخلاص، صداقت، خرد و ذکاوت و پایمردی در مسیر ولایت را به ما می‌آموزد.
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی اظهار داشت: امیدواریم ما هم جزو قبولی‌های مکتب سلیمانی باشیم و بتوانیم از این آزمایش سرفراز بیرون بیاییم.
سردار سلیمانی تا همیشه تاریخ در حافظه جهان باقی می‌ماند

فیروزی: خون فدائیان شهید سلیمانی تا ابد جوشش دارد

سردار سلیمانی تا همیشه تاریخ در حافظه جهان باقی می‌ماند

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در این مراسم ضمن ابراز تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک و تسلیت سردار شهید سلیمانی گفت: علاوه بر زندگی و حیات دنیوی شهید سلیمانی که سرشار از درس‌های عظمت و دلاوری است، پس از شهادت ایشان، دریایی از معارف و سجایا و اطلاعات ناب و ذی‌قیمت راجع به شخصیت و منش ایشان در جامعه جهانی گسترش یافته است.
سردار حسین‌علی یوسف‌علی‌زاده افزود: دامنه گسترش این ارزش‌ها تا آنجا رفته که حتی رسانه‌هایی که از سر جهل و تحریف و بازی رسانه‌ای، شهید سلیمانی را به دشمنی گرفته بودند ابراز ندامت کردند.
وی ادامه داد: اگر چه امپراطوری رسانه‌ای دشمن تلاش کرد جای شهید و جلاد را عوض کند و القا نماید که یک تروریست کشته شده است، اما افکار عمومی جهان و صاحبان خرد و اندیشه به این جمع بندی رسیدند که استکبار، اشتباه بزرگی کرده و این اشتباه را به این سادگی و با پروپاگاند رسانه‌ای نمی‌توان جبران کرد و پوشاند.
وی شهید سلیمانی را از نگاه رهبر معظم انقلاب توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری، شخصیت ایشان را در دو صفت صدق و اخلاص خلاصه کردند زیرا در وجود پاکیزه و طاهر آن شهید، چیزی جز خدمت با اخلاص و صداقت و ادای تکلیف، موج نمی‌زد.
سردار یوسف‌علی‌زاده با بیان اینکه ۱۳ دی به یوم ا ... تبدیل شده است گفت: منطق نام‌گذاری این روز به عنوان روز جهانی مقاومت، آن است که امت اسلام در این روز، یک شخصیت آرمانی و تراز مکتب اسلام بعد از یک عمر خدمت و جهاد در راه خدا تقدیم کرد.
وی تأکید کرد: سردار سلیمانی تا همیشه تاریخ در حافظه جهان باقی می‌ماند و رزمندگان جبهه مقاومت در سراسر جهان، این روز را مبدأ تحول شگرف در حرکت بر علیه مستکبران جهان قرار می‌دهند.

فیروزی: خون فدائیان شهید سلیمانی تا ابد جوشش دارد

کد خبر 50005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد