پیشگیری  از آسیب های اجتماعی با تعمیق باورهای دینی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست خبری به مناسبت "مبارزه با خشونت و افراطی گری" تعمیق باورهای دینی را از عوامل موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست.

دکتر فرگل صحاف در این نشست با بیان تعهد تک تک افراد جامعه در مقابله با خشونت ابراز داشت: بهزیستی استان آذربایجان شرقی بعنوان دبیرخانه کارگروه با سرگروهی استانداری با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اقدام به تدوین سند جامع پیشگیری از خشونت استان کرد و این سند حاصل هم افزایی و مشارکت جمع کثیری از فرهیختگان ، نخبگان، اندیشمندان ، مراکز تحقیقاتی و سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی می باشد.


وی کاهش خشونت استان و کاهش پرونده های قضایی مرتبط با این امر، ارتقاء سطح مهارت های ارتباطی مرتبط با مدیریت خشم ، تعمیق باورهای دینی از طریق اساتید و مبلغین و انسجام بخشی و افزایش اثر بخشی برنامه های عملیاتی در پیشگیری از خشونت علیه زنان را ازاهم اهداف سند برشمرد.


صحاف آموزش همگانی و توانمند سازی آحاد جامعه، مداخلات پیشگیرانه با محوریت ارائه خدمات مشاوره حضوری و تلفنی از طریق صدای مشاور و سامانه 1480 و مراکز مشاوره حضوری و مداخله در بحران از طریق مداخلات اورژانس اجتماعی و خط 123 را از اهم وظایف این اداره کل عنوان کرد و عزم جدی بهزیستی را در کاهش این آسیب اجتماعی یادآور شد.

کد خبر 49992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد