تعداد  ۱۴۰  کودک در شهرستان جرقویه معاینه شدند

پنجمین اردوی جهادی پایگاه مقاومت شهید زرین بهزیستی استان اصفهان با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان در شهرستان جرقویه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی‌اله  نصر، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند "... این اردوهای جهادی خیلی چیزهای با ارزشی است، اوّلاً شما را با اوضاع کشورتان آشنا می‌کند، با قشرها آشنا می‌کند، شما را با وظایف سنگینی که برعهده‌ همه‌ ما هست آشنا می‌کند..." گفت: پنجمین اردوی جهادی پایگاه مقاومت شهید زرین اداره کل بهزیستی استان اصفهان، یادواره شهید سردار سلیمانی در قالب چهار گروه شش نفره با حضور در شهرستان جرقویه و دیدار چهره به چهره با ۶۵  توانخواه تحت پوشش بهزیستی آن شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی با حضور در  مناطق؛  نصرآباد، حسن‌آباد، نیک‌آباد، پیکان و... و. با هدف بررسی و کنترل آسیب‌های اجتماعی آن مناطق، مسائل و مشکلات مددجویان مورد بررسی قرار گرفت.
نصر ادامه داد: در این حرکت جهادی با اجرای طرح غربالگری شنوایی سنجی و بینایی سنجی، تعداد  ۱۴۰  کودک معاینه شدند.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان، توزیع بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی شامل؛ مواد غذایی، پوشاک، بخاری، کفش و کمک‌های موردی(نقدی) بالغ بر پنج میلیارد ریال بین مددجویان توزیع شد.

وی اظهار کرد: برگزاری چهار کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با موضوع؛ پیشگیری از اعتیاد،  طلاق، خودکشی و ارتقاء سلامت اجتماعی برای مردم آن منطقه از دیگر اقدامات صورت گرفته در این اردوی جهادی بود.

 پنجمین اردوی جهادی بهزیستی استان در شهرستان جرقویه

کد خبر 49986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد