آیین غبارروبی مزار شهدای حرم توسط مدیران و بسیجیان بهزیستی خراسان رضوی

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، فرمانده بسیج و جمعی از مدیران اجرایی و بسیجیان این نهاد صبح امروز همزمان با روز جهانی مقاومت، به غبارروبی مزار شهدای حرم در بهشت رضا شتافتند.

روز ۱۳ دی‌ماه، دومین سالگرد سردار اخلاص و عمل، سردار شهید سلیمانی، روز جهانی مقاومت نام گرفته است.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در مراسم غبارروبی مزار شهدای حرم در بهشت رضا که همزمان با بارش رحمت الهی و در ترنم قطره‌های آسمانی انجام شد، طی سخنان کوتاهی، قدرشناسی شهدای حرم را یک وظیفه ملی و دینی دانست.

مسعود فیروزی گفت: ما همه وظیفه‌مند هستیم که قدرشناس شهدای مدافع حرم باشیم چون اگر آنها در خط مقدم مقاومت نبودند، دشمن امروز در خانه‌های ما بود.

وی با اشاره به دلاوری‌های مدافعین حرم گفت: سردار سلیمانی نمونه و الگوی مقاومت در برابر استکبار است و منش و شیوه‌ی زندگی ایشان، الگوی زندگی ولایت‌مدارانه در دنیای امروز است.

وی نقش سردار سلیمانی در پیروزی‌های متوالی و مکرر جبهه مقاومت که مستشاران ایرانی در سوریه، عراق و یمن، به آن یاری می‌رسانند را بی‌مانند توصیف کرد و گفت: شهدای حرم به گردن همه ما حق دارند و ما هم افتخار می‌کنیم که بتوانیم رهرو راه روشن آنان در زندگی اجتماعی باشیم.

فیروزی خاطر نشان کرد: جامعه‌ی هدف بهزیستی بدون وابستگی به گروه یا حزب و گرایش خاص، همواره در جهت‌گیری‌های نظام همراه و همسوی ولایت بوده‌اند و خانواده بزرگ بهزیستی اعم از مددجویان و کارکنان این نهاد مردمی و انقلابی، در مسیر حفظ و ارتقای ارزش‌های انقلاب حرکت می‌کنند.

کد خبر 49939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد