برگزاری کارگروه ویژه آماده سازی مراکز در فصل سرما

کارگروه ویژه آماده سازی مراکز در فصل سرما با حضور امینی مدیرکل، معاونین و مسئولین واحدهای اداری برگزار گردید.

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این کارگروه افزود  : با توجه به برودت ناگهانی و افت شدید دمای هوا و ضرورت پیش بینی اتخاذ تدابیرلازم جهت آماده باش مراکز بهزیستی و ساماندهی اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه افراد بی خانمان و در راستای وظایف ذاتی سازمان در حمایت از گروه‌های هدف، ضروری است  تمهیدات لازم صورت پذیرد

امینی بیان داشت : تعاملات لازم برون سازمانی با دستگاه‌های استانی مرتبط با امر ساماندهی افراد بی سرپناه و بی خانمان بویژه شهرداری و استانداری با تاکید بر فوریت موضوع و تسریع در امر اسکان و تأمین غذا برای اقشار فوق الذکر در گرمخانه‌ها و مراکز سرپناه شبانه با رعایت پروتکل های بهداشتی  با هماهنگی بهزیستی انجام شود  .

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی در کلیه مراکز نگهداری سازمان و کنترل وسایل گرمایشی مدنظر و تمام اقدامات انجام شده با رعایت اصل رازداری حرفه‌ای مستندسازی شود.             
وی بیان کرد: متناسب با گروه‌های هدف هر حوزه(توان‌بخشی، اجتماعی و پیشگیری) هماهنگی‌های لازم با مراکز تابعه ازجمله مراکز دولتی و غیردولتی، انجمن‌ها و مؤسسات خیریه و ... جهت پذیرش فوری و ارائه خدمات به گروه‌های هدف با قید فوریت در اولویت قرار گیرد .

کد خبر 49834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد