مشاوره تلفنی رایگان با روانشناسان مجرب استان قزوین با خط ۱۴۸۰

مدیرکل بهزیستی استان قزوین: برای ارتقا سطح سلامت روان افراد جامعه، خدمات تخصصی مشاوره روانشناختی رایگان با خط تلفنی ۱۴۸۰ به شهروندان ارائه می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی گفت: تمام شهروندان در سراسر استان می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله  چالش های کرونا، کودک و نوجوان، ازدواج، خانواده و تحصیلی با ۱۴۸۰ تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: باتوجه به شیوع کرونا و ایجاد مشکلات مختلف در این زمینه، در حال حاضر مشکلات مختلف روان شناختی مرتبط با کرونا از جمله استرس و اضطراب توسط مشاوران به طور اختصاصی پاسخ داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: افراد در صورت نیاز می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۴ برای دریافت خدمات مشاوره‌ای با سامانه ۱۴۸۰ تماس بگیرند.

وارثی راه اندازی این سامانه را گامی موثر در راستای کمک به مشکلات مشاوره ای مردم و جا انداختن فرهنگ استفاده از مشاور دانست و تاکید کرد: شناساندن این سامانه تلفنی به مردم نیازمند تبلیغات است.

وی افزود: افراد بعد از طرح مشکلات خود با کارشناسان، مشاوره دریافت می کنند و چنانچه مشکل آنها حل نشود به مراکز مشاوره دیگر ارجاع خواهند شد

کد خبر 49801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد