بهزیستی در رسانه | پویش خرید بخاری و پوشاک زمستانه برای مددجویان بهزیستی سمنان

سمنان- رئیس اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان سمنان از اجرای پویش تامین هزینه خرید بخاری و پوشاک زمستانه برای مددجویان بهزیستی استان و نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رعنا سورمه ظهر سه شنبه در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه پویش خرید بخاری و پوشاک زمستانه برای مددجویان بهزیستی سمنان و نیازمندان تحت پوشش برگزار شده است، تاکید کرد: مردم نیک‌اندیش می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه این پویش با توجه به آغاز فصل سرما و با هدف تأمین هزینه خرید بخاری و پوشاک زمستانه برای افراد نیازمند تحت حمایت بهزیستی استان برگزار شده است، افزود: شماره حساب‌های بهزیستی نزد بانک‌های استان سمنان آماده دریافت کمک‌های مردم و خیران هستند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان سمنان با اشاره به جلب مشارکت‌های مردمی ادارات دولتی و مؤسسات خیریه طی شش ماهه اول سال جاری، تاکید کرد: در نیم سال اول ۱۴۰۰ مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال کمک جمع آوری شده است.

سورمه با بیان اینکه ۴۴ میلیارد و ۵۴۵ ریال از این کمک‌ها نقدی، ۷۲ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال به صورت غیر نقدی و سه میلیارد و ۴۰۵ میلیون ۶۱۴ ریال به صورت خدمات بوده است، گفت: بهزیستی آماده دریافت کمک‌های مردم است.

کد خبر ۵۳۸۱۰۵۷

کد خبر 49536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد