دیدار مدیرکل بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان رشت

مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد با حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت ضمن تبریک انتصاب وی جهت بررسی مشکلات مددجویان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست پیرامون موضوعات مختلف از جمله ؛عملکردبهزیستی شهرستان ، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی( مسکن،اشتغال،آسیب اجتماعی،معتادین و .... ) صحبت گردید.

حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت گفت :  انشاالله خداوند توفیق دهد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم ,
وی افزود : همواره مردم با امید به ما مراجعه میکنند و ما باید مشکل مردم را به نحو احسن حل و فصل نماییم و اصل کار باید بر خدمت محوری باشد و توصیه پذیری نباید جایی در قانون کاری ما ندارد و طبیعتا اگر مرکز استان که پیشانی استان است در آرامش به کار خودادامه دهد مطمئنا منشا خیر برای همگان خواهد بود.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان بیان داشت : با توجه به اینکه استان گیلان و شهرستان رشت بعنوان یکی از سالمندترین مناطق کشور محسوب میشود و همچنین برای ایجاد مناسب سازی معابر و بهبود وضعیت آسیب های اجتماعی، شیرخوارگاه ها، کمپ های ترک اعتیاد و همکاری بانک ها با بهزیستی، همکاری بیش از پیش فرمانداری را تقاضا نمود.

در پایان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه سالمندان شهرستان و رسیدگی به امورات وهمچنین رفع مشکلات افراد دارای معلولیت و مددجویان تصمیمات خوبی اتخاذ گردید .

کد خبر 49285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد