جلوگیری از ورود کارکنان واکسینه نشده به محیط اداری از شنبه آینده

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی گفت: اعتبارات بهزیستی در سال جاری ۳۷ درصد رشد داشته و مجموع اعتبار اختصاص داده شده ۱۵۵ میلیارد تومان می‌باشد.

محسن توحیدی مقدم در جمع رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها و مدیران ستادی این نهاد با بیان اینکه در همه زمینه‌ها افزایش خوبی داشته‌ایم گفت: پرداخت به مددجویان که مهم‌ترین بخش اعتبارات ما است ۸۰ درصد رشد داشته در حالی که این افزایش به خاطر تورم و وضعیت اقتصادی، قابل لمس نیست.

وی ضمن تأکید بر پرداخت همه دیون و پاداش‌های بازنشستگان این نهاد گفت: همه پرداخت‌ها به روز است و تلاش می‌کنیم که همین شرایط را حفظ کنیم.

وی به نامه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان اشاره کرد و گفت: زدن ماسک در محیط اداری اجباری است و هیچ عذری برای ماسک نزدن، پذیرفته نمی‌شود.

توحیدی مقدم گفت: اینکه کسی اعتقاد داشته باشد یا نداشته باشد اهمیتی ندارد چون مصوبات ستاد کرونا حکم قانون را دارد و لازم الاجرا است.

وی ادامه داد: در خصوص واکسن نیز همه مدیران و کارکنان توجه داشته باشند که از شنبه، از ورود کارکنانی که واکسیناسیون انجام نداده‌اند به محیط اداری، جلوگیری می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ما اسامی تمام کسانی را که واکسن نزده‌اند داریم و اگر لازم باشد اعلام می‌کنیم ولی به خاطر حفظ حرمت اشخاص، ترجیح می‌دهیم که خود این افراد هر چه سریع‌تر اقدام لازم را انجام دهند.

توحیدی مقدم اضافه کرد: اگر کسی مجوز یا دستور پزشکی برای عدم تزریق واکسن دارد حتما باید ماهانه دو بار تست پی‌سی‌آر بیاورد که عدم ابتلای او تأیید شود.

وی با تأکید بر اینکه این آخرین اخطار است تصریح کرد: رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها مسؤول اجرای این مصوبه هستند و هیچ گذشتی در این زمینه صورت نمی‌گیرد و باید به مقامات و دستگاه‌های نظارتی پاسخگو باشند.

جلوگیری از ورود کارکنان واکسینه نشده به محیط اداری از شنبه آینده

وی ضمن تأکید بر پیگیری مطالبات مددجویان گفت: بیمه مددجویان را به جد پیگیری کنید که حقی از کسی ضایع نشود.

وی همچنین بر عدم برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان به صورت حضوری تأکید کرد و گفت: مسابقات فقط به صورت مجازی برگزار می‌شود و جشنواره‌ی ورزشی مددجویان در بخش‌های مختلف نیز به همین صورت در حال برگزاری است.

توحیدی ضمن اشاره به اهمیت صیانت از حقوق دولت گفت: مؤسساتی که اموال و املاک بهزیستی به آنها طبق قانون واگذار شده باید اجاره‌های خود را به موقع بپردازند و رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها مسؤول اجرای این مصوبه هستند.

وی بیان داشت: فروش اموال مازاد در دستور کار قرار گیرد و از املاک متعلق به بهزیستی، با تمام توان محافظت شود زیرا اینها جزو اموال دولت محسوب می‌شود و ما در قبال آنها مسؤول هستیم.

وی ضمن اشاره به مدیریت سبز گفت: باید در خرید تجهیزات گرمایش و سرمایشی و وسایل اداری، به برچسب‌های انرژی توجه شود چون صرفه‌جویی در انرژی، جزو وظایف قانونی همه بخش‌های دولتی است.

وی همچنین موضوع پدافند غیر عامل و مدیریت بحران را مورد توجه قرار داد و گفت: ایمنی مراکز شبانه‌روزی بخصوص در فصل سرما از نظر وسایل و تجهیزات گرمایشی، امکانات اطفای حریق، امنیت فیزیکی و حفاظت از مددجویان، جزو امور واجب و مهم است و باید بر مراکز غیر دولتی نظارت دقیق بشود که کوتاهی در این زمینه صورت نگیرد.

کد خبر 49018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد