برگزاری کارگروه امور مددکاری و رفاهی مددجویان و توانخواهان

صبح روز بیست و چهارم آذرماه کارگروه امور مددکاری و رفاهی مددجویان و توانخواهان به ریاست دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان، به دبیری محمد برهود رئیس پذیرش و هماهنگی و اعضای کارگروه در محل دفتر مدیر کل برگزار گردید.

در این نشست محمد برهود دبیر کارگروه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کارگروه ضمن تبیین،  گزارشی از فعالیت‌های مددکاری را ارائه نموده و به بیان فعالیت‌هایی که منجر به بهبودی فرایند مددکاری می‌گردد پرداختند.
سپس هر کدام از اعضای کارگروه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود اشاره نمودند.
در ادامه دکتر حسین نحوی‌ نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده، عنوان نمودند که خوشبختانه کارگروه مددکاری مسیر خود را پیدا نموده است. لذا جهت رفع چالش‌های باقیمانده می بایست اقدام به تحول در امور نماید. و در این راستا استفاده از ظرفیت های موجود سازمانی، معاونتها و واحدها امری بدیهی می باشد.
ایشان همچنین استفاده از ظرفیت های حوزه مشارکت، اعم از نقدی و غیرنقدی اشاره نموده و خواستار استفاده بیشتر و بهینه از  ظرفیت خیرین، جامعه پزشکی، سپاه و بسیج، مراکز مشاوره و مددکاری و... شدند.
دکتر نحوی نژاد تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت انسانی را از اولویت های مددکاری و در راس امور فعالیت‌های بهزیستی برشمردند و خواستار افزایش بازدید ها از ستاد به شهرستانها شدند.

کد خبر 49015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد