سمیرم| دیدار فرماندار شهرستان با آموزش‌پذیران مرکز توانبخشی امید

فرماندار شهرستان بمناسبت زاد روز پرستار کربلا ، ضمن حضور در مرکز توانبخشی امید با آموزش پذیران و مربیان مرکز روزانه توانبخشی امید دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، بمناسبت زاد روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، عسگریان زاده، فرماندار شهرستان به همراه رییس شورای تبلیغات اسلامی، بخشدار مرکزی و اصحاب رسانه به منظور دیدار چهره به چهره و آشنایی با روند خدمات رسانی این ، از مرکز توابخشی امید بازدید کرد.

عسگریان‌زاده در این دیدار ضمن قدردانی از کلیه مربیان، حضرت زینب (س) را اسوه صبر و شکیبایی و نمونه بی‌بدیل استقامت برای بشریت دانست و افزود: بدون‌شک هنر، صبر و دلسوزی صبغه بارز تمامی فعالیت‌هایی است که یک مربی، یک مادر و یک پرستار در مقابل یه فرد دارای معلولیت بکار می‌گیرد.

داودی نیز ضمن تشکر از توجه ویژه مسئولین شهرستان نسبت به این قشر از جامعه، توانمندی و حضور تاثیرگذار افراد دارای معلولیت را در گرو رفع پاره‌ای از موانع از جمله مناسب‌سازی دانست و اذعان کرد: تعامل بین بخشی و مسئولیت‌پذیری همه بخش‌های جامعه نسبت به آنان نیازمند حرکتی فرهنگی و اجتماعی است که دیدارها و بازدیدهای مداوم مسئولین زمینه ساز حصول آن می‌باشد .

وی ضمن اهدا هدایایی به توانخواهان این مرکز در خصوص رفع موانع حضور کار درمانگر در شهرستان قول مساعد داد.

کد خبر 48979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد