سرپرست اداره کل بهزیستی کردستان معرفی شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل بهزیستی استان کردستان روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، در این آیین که در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان سنندج برگزار شد، حسین رسولی به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی کردستان معرفی و از خدمات صباح قریشی مدیرکل سابق این نهاد تقدیر شد.

سرپرست جدید اداره کل بهزیستی کردستان در این آیین اظهار داشت: در گذشته تنها بخشی از تکالیف سازمان بهزیستی بر عهده بنده بود که از این پس مسوولیت‌هایم بیشتر شده و تلاش می کنم تمام توان خود را برای کسب رضایت مددجویان و جامعه هدف بکار گیرم.

حسین رسولی افزود: تاکنون نهایت تلاش خود را بر خدمات رسانی شایسته به جامعه هدف بهزیستی قرار داده‌ام و در ادامه نیز تلاش خود را دو چندان خواهم کرد ضمن اینکه در این مسیر به همراهی، همدلی و همکاری مجموعه سازمان بهزیستی، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و موسسات زیرپوشش این نهاد نیاز دارم.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان و نهاد حمایتی وظیفه سنگینی برعهده دارد، ابراز امیدواری کرد، در این مسیر بتوانیم آنچه که در شان،  کرامت و منزلت مددجویان و جامعه زیرپوشش این نهاد است را انجام داده و شرمنده جامعه هدف نباشیم.

رضایتمدی جامعه، هدف اولویت کاری بهزیستی

مدیرکل سابق بهزیستی کردستان نیز در این آیین گفت: رضایتمندی جامعه هدف اولویت اصلی ما در این سازمان بوده است و  در چند سال اخیر این نهاد همواره جزو استان‌های برتر در جشنواره شهید رجایی بوده است.

صباح قریشی افزود: اگر موفقیتی در این سازمان و در زمینه خدمت به جامعه هدف در استان حاصل شده بواسطه تلاش جمعی و همکاری و همدلی بین مجموعه و اعضا بوده است.

وی تاکید کرد: از مدیران آینده این نهاد انتظار می رود با تمام توان از حق و حقوق جامعه هدف دفاع کرده و برای رفع مشکلات معلولان و مددجویان تلاش کنند و بنده نیز در این راه  آماده همکاری با مجموعه بهزیستی استان هستم.

محسن شجاعی معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان نیز در این آیین با تقدیر از خدمات مدیرکل قبلی این سازمان اظهار داشت: بی شک موفقیت یک مجموعه مرهون تلاش تک تک اعضا بوده و سیستم زمانی موفق عمل خواهد کرد که اعضا در کنار هم باشند و قطعا نقش مدیریتی هم در این زمینه خیلی مهم است و این مهم در بهزیستی استان به خوبی پیش رفته است.

در ادامه این آیین از خدمات بیش از یک دهه‌ای صباح قریشی تقدیر شد و حسین رسولی به عنوان سرپرست سازمان بهزیستی کردستان معرفی شد.

حسین رسولی پیش از این معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان کردستان بود.

کد خبر 48796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد