تکمیل ۳۵ خانه نیمه تمام مددجویان بهزیستی در رشتخوار توسط بنیاد علوی

بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان، ۳۵ واحد مسکن نیمه‌تمام مددجویان بهزیستی در شهرستان رشتخوار در خراسان رضوی را کامل می‌کند.

بر اساس تفاهم‌نامه بنیاد علوی با بهزیستی خراسان رضوی، بخش زیادی از این اقدام اجرایی شده و هفته قبل ۳ واحد از این خانه‌های تکمیل شده به مددجویان تحویل گردیده است.

به گفته‌ی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی بنیاد علوی یک میلیارد و ۶۰  میلیون تومان برای این موضوع، در نظر گرفته و بهزیستی نیز سهم خود را در تأمین اعتبار با توجه به پیشرفت فیزیکی پرداخت می کند.

حمیده محدث یادآور شد: شهرستان رشتخوار، شهرستان هدف بنیاد علوی برای کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام در جهت محرومیت‌زدایی در نظر گرفته شده است.

به گفته‌ی این مسؤول، این شهرستان در مجموع ۷۱ واحد مسکن نیمه‌تمام مددجویی دارد که بجز ۳۵ واحدی که بنیاد علوی تقبل کرده، مابقی توسط بنیاد مسکن و بهزیستی در حال ساخت می‌باشد.

وی گفت: واحدهایی که بنیاد علوی برای تکمیل آنها اعلام آمادگی کرده، آنهایی بوده که پیشرفت فیزیکی کمتری داشته و نیاز فوری به کمک داشته‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: در کنار این، بنیاد علوی در راستای کمک به معیشت و رفاه مددجویان بهزیستی این شهرستان، یک سری تجهیزات کمک‌توانپزشکی، درمانی و بهداشتی شامل ویلچر معمولی، تخت بیمارستانی، تشک مواج، ویلچر CP و تجهیزات دیگر به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را به مددجویان اهدا کرده است.

محدث ادامه داد: در زمینه سبد غذایی نیز بنیاد علوی ۵۰۰ نفر از مددجویان را به استعداد سرانه ۴۰۰ هزار تومان حمایت کرده و در قسمت هدیه نقدی نیز ۱۰۰۰ نفر را از هدیه ۳۰۰ هزار تومانی برخوردار ساخته است.

وی افزود: ۲۵۴ میلیون تومان جهیزیه اهدایی به مددجویان نوخانه، از دیگر کمک های این نهاد به مددجویان بهزیستی بوده است.

کد خبر 48791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد