بازدید از مرکز نگهداری ، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ استان

عصر روز نوزدهم آذر ماه دکتر مهدی مهرانگیز معاون دادستان کل کشور و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ باتفاق دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ، رجبی قاضی دادگاه درمان مدار استان ، طوفانی معاون توسعه پیشگیری ، حجت الاسلام حمید نادم مشاور مدیرکل و مهدی مومنی مسئول بازرسی از مرکز نگهداری ، درمان و کاهش آسیب ماده ۱۶ استان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید، معاون دادستان کل کشور و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ و هیأت همراه از واحدهای غربالگری، قرنطینه، کارگاه های اشتغال زایی و سالن های بهبودی مرکز ماده ۱۶ بازدید کردند.

دکتر مهدی مهرانگیز معاون دادستان کل کشور و سرپرست دادسرای ناحیه ۲۰ با بیان این که باید همه دستگاه‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر پای کار باشند گفت: کلیه دستگاه های مسئول استانی و مردم بایستی در این جهاد بزرگ مشارکت نمایند.

وی همچنین بر ضرورت وجود اعتبار پایدار برای مرکز  ماده ۱۶ و بهره گیری از ظرفیت خیرین در این امر خداپسندانه تأکید کرد.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان نیز به نحوه ارجاع و صدور دستورات قضایی برای اعمال ماده ۱۶ وتبصره ۲ ذیل ماده ۱۶ اشاره کرد و افزود: در جریان جمع آوری معتادین از سطح شهرها و ارجاع و انجام طرح های مختلف پلیسی همکاری خوبی فی مابین دستگاه های مسئول به ویژه پلیس و مرکز ماده ۱۶ بر اساس دستوالعمل ابلاغی ماده ۱۶ انجام می گیرد و در این ارتباط برای هم افزایی مضاعف در این امر مهم کلیه همکاران به صورت مستقیم و شبانه روزی درگیر می باشند.

وی با تأکید بر جلب و جذب مشارکت خیرین به ویژه خیرین سلامت استان، تلاش در جهت تخصیص اعتبارات ملی از ستاد در روند فعالیت مرکز ماده ۱۶ را ضروری دانست.

کد خبر 48657

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد