نجف‌‎آباد| بهزیستی و کمیته امداد، پیشرو و هم صدا در حل مشکلات مددجویان

در راستای هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های اداره بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف،  تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

در جلسه مشترک برگزار شده بین علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد و خودسیانی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی این شهرستان، در راستای هم افزایی و استفاده از ظرفیت های یکدیگر به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف،  تفاهم نامه‌ای منعقد شد.

 در این جلسه به منظور رفع مشکلات جامعه هدف، مقرر شد مددجویان بهزیستی از تسهیلات بانکی قرض الحسنه، کمک موردی درمان و همچنین کمک موردی معیشتی کمیته امداد با ارائه ی گزارش مددکاری و معرفی نامه از اداره بهزیستی استفاده نمایند و افرادی بی بضاعتی که شرایط حمایتی بهزیستی را نداشته به منظور حمایت مالی به کمیته امداد ارجاع داده شوند.

در ادامه ی این تفاهم نامه، اداره ی بهزیستی نیز در امر آموزش های پیشگیرانه، آموزش های لازم را برای پرسنل و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد داشته باشد و در خصوص استفاده از خدمات مراکز مشاوره و کمپ ها نیز مساعدت و همکاری لازم را با آنها داشته باشد.

در پایان مقرر شد به منظور هدفمند بودن خدمات، از مددجویان مشترک بین بهزیستی و کمیته، با حضور نمایندگان هر دو اداره بازدیدهای مشترکی صورت پذیرد تا در خصوص حل مشکلات آنها تصمیم گیری های هدفمند و مناسب تری اتخاذ شود.

کد خبر 48583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد