در رسانه | خبرهای امید بخش مسکن معلولان مشهد در راه است

کارشناس مسئول مسکن خراسان رضوی درخصوص شرایط گرفتن مسکن معلولان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن فرخی، کارشناس مسئول مسکن خراسان رضوی گفت: کسانی می‌توانند از طرح مسکن بهره‌مند باشند که حتما مددجوی بهزیستی باشند و اسم آن‌ها در بانک جامع ما وجود داشته باشد؛ درصورتی مسکن به این خانواده‌ها تعلق میگیرد که معلول و توانبخش، زن سرپرست خانوار، معتادین بهبود یافته و یا کودکانی که از مراکز ما ترخیص و مستقل شده اند.

وی گفت: بیش از ۱۱ هزار نفراز افراد واجد شرایط در خراسان رضوی تا کنون صاحب مسکن شده اند، اما بیش از ۱۴ هزار خانوار نیز در سطح استان همچنان فاقد مسکن هستند.

کارشناس مسئول مسکن خراسان رضوی گفت: در مبحث خرید یا ساخت مسکن ویژه معلولان در صورتی که پروانه ساخت و یا در صورت خرید مسکن مستندات ارائه دهند بهزیستی به آن‌ها کمک خواهد کرد.


فرخی گفت: کسانی که خودشان مسکن داشته باشند یا در سال‌های قبل مشمول دریافت منزل بوده و خانه دریافت کرده اند شامل این طرح نمی‌شوند.

وی گفت: درحال حاضر تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن و شهرداری انعقاد شده است؛ معلولین حاشیه شهر که خانه ندارند در شهرستان مشهد می‌توانند با مراجعه به واحد مسکن در میدان راهنمایی در زمینه اخذ مسکن اقدام کنند.

کارشناس مسئول مسکن خراسان رضوی گفت: در حال حاضر قرار است که برای خانواده‌های دو معلول ۵۰ واحد مسکن در منطقه پنجتن ساخته شود.

کد خبر 48387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد