مراسم تقدیر از خانواده‌ های  دارای عضو معلول موفق در موسسه خیریه امید کوثر برگزار شد

به مناسبت هفته ی بزرگداشت افراد دارای معلولیت و در آستانه روز دانشجو، ظهر امروز با حضور دادستان بیرجند، مدیرکل دفتر اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و مدیرکل و معاون توانبخشی بهزیستی، مراسم تقدیر از خانواده‌ های دارای عضو معلول موفق در موسسه خیریه امید کوثر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ظهر امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام نسایی دادستان مرکزاستان، حجت الاسلام وحدانی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، دکتر عرب نژاد مدیرکل بهزیستی، مهندس روشان مدیرکل سازمان زندان‌های استان، دکتر رضازاده معاون توانبخشی بهزیستی ، مجیدی مدیر بهزیستی بیرجند، همچنین اسماعیل زاده مدیرعامل موسسه خیریه امید کوثر بیرجند مراسم تقدیر از اعضای موفق و دانشجویان مقاطع عالی تحصیلی خانوادهای دارای عضو معلول تحت پوشش موسسه امید کوثر دراین موسسه برگزار شد.
حجت الاسلام نسایی دادستان مرکز استان در این مراسم گفت : وجود انسانهایی با رنگ و لعاب خدایی در جامعه که بدون هیچ گونه چشمداشت و تقاضایی برای قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه خدماتی ارائه می‌کنند باعث خوشحالیست، این افراد با ارائه این خدمات مفید توانسته اند اطمینان خاطر خیرین را جلب نموده و باکمترین حمایت های دولتی این کارهای بزرگ را انجام دهند. حجت‌الاسلام نسایی افزود: از آنجایی که بخشی از جامعه هدف موسسه خیریه امید کوثر زندانیان هستند به مناسبت فرا رسیدن روز افراد دارای معلولیت ۱۵ روز مرخصی به زندانیانیکه خانواده‌هایشان تحت پوشش این موسسه هستند داده میشود.
در ادامه این مراسم دکتر عرب نژاد مدیرکل بهزیستی استان با اعلام این مطلب که ۲۴ هزار نفر معلول تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی هستند گفت طی سالیان اخیر بهزیستی به طور جد در مباحث پیشگیری و توانمندسازی ورود کرده است به نحویکه که تاکنون از بروز بسیاری از معلولیت‌ها جلوگیری شده است.
وی افزود بهزیستی بالغ و ۹۰ درصد از خدمات خود را به بخش غیردولتی واگذار کرده که موسسه امید کوثر نیز یکی از این موسسات می باشد و تمامی طرح ها و خدماتی که از سوی بهزیستی به این موسسه واگذار شده به بهترین نحو انجام شده است و بهزیستی رضایت کامل را از این موسسه دارد.
در پایان این مراسم از  خانواده های موفق تحت پوشش این موسسه با اهدای لوح و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 48284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد