۱۰۰ ویلچر اهدایی بنیاد ۱۵ خرداد تحویل بهزیستی شد

آئین اهدای ۱۰۰ عدد ویلچر بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بهزیستی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام و تعدادی از مسئولان استان اصفهان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ولی اله نصر با تشکر از خیرین و موسسات خیریه و ارگانها و دستگاه‌هایی چون؛ بنیاد مسکن، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و خیریه های مردمی گفت: افتخار ما این است که خود را به عنوان خادمین اهل بهشت می دانیم و لازم است که از همه دستگاه ها و کسانی که در این راه به بهزیستی جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر یاری می رسانند تقدیر می نماییم و انشالله بتوانیم با کمک آنها بیشتر در خدمت جامعه هدف باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ادامه داد: ما مطالبه گر حقوق مددجویانیم و در راس آن مطالبه گر اجرای کامل حقوق جامع حمایت از افراد دارای معلولیت هستیم و مطالبه گر حقوقی مانند مناسب سازی، حمل و نقل استخدام معلولین و مسکن جامعه هدف هستیم و از امام جمعه محترم نیز درخواست داریم تاکیدات لازم به مسؤلان را برای رعایت حقوق معلولین داشته باشند.

وی با اشاره به استعداد و توانایی معلولین گفت: بسیاری از معلولین تحت پوشش دارای استعداد و توانمندی و مدارک تحصیلی بالا هستند اما متاسفانه مشکلات زیادی از جمله اشتغال دارند، این معلولین چیزی بیشتر از سایرین از ما و مسؤلان نمی‌خواهند و فقط خواستار حقوق برابر هستند.

نصر در پایان ضمن تشکر مجدد از ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و بنیاد ۱۵ خرداد گفت: همراه ویلچرهای اهدایی به معلولین بسته‌های لوازم التحریر و اقلام بهداشتی نیز توزیع خواهد شد.

انفاق یک فرهنگ خوب الهی و دینی است

در این جلسه آیت الله یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تشکر از اقدام ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی استان توجه به خانواده های محروم به ویژه معلولان را کار ارزشمندی دانست و گفت: انفاق یک فرهنگ خوب الهی و دینی است که باید در بین مردم ترویج شود و مسئولان باید به وضعیت محرومان توجه بیشتری داشته باشند و علاوه بر رسیدگی به وضع معیشتی لازم است که شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط برای تسهیل عبور و مرور و دسترسی معلولان به امکانات و مکان‌های مختلف به بحث مناسب سازی توجه خاص داشته باشند.

تورج حاجی رحیمیان مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) نیز با اشاره به اهدای ۲۷۰۰۰ ویلچر توسط این ستاد به معلولان سراسر کشور گزارشی از اقدامات ستاد استان ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری سازمان های حمایتی مانند بهزیستی گام‌های موثری در جهت محرومیت زدایی برداشته شود.

۱۰۰ ویلچر اهدایی بنیاد ۱۵ خرداد تحویل بهزیستی شد

۱۰۰ ویلچر اهدایی بنیاد ۱۵ خرداد تحویل بهزیستی شد

۱۰۰ ویلچر اهدایی بنیاد ۱۵ خرداد تحویل بهزیستی شد

کد خبر 48249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد