صالح آباد | بازدید مدیر کل دفتر زنان استانداری خراسان رضوی از پروژه‌های اشتغالی بهزیستی صالح‌آباد

سیده طاهره طهماسبی، مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی ضمن بازدید از قسمتت های مختلف مرتبط با بهزیستی شهرستان صالح آباد گفت: معلولیت، محدودیت نیست باید توانمندسازی معلولین در اولویت بهزیستی ها باشد.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی همراه با فرماندار و رئیس بهزیستی شهرستان صالح آباد در ابتدا از مرکز مثبت زندگی  که مجموعه ای از خدمات سازمان بهزیستی را در بستر فناوری اطلاعات در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه ارائه می کنند، بازدید کردند.

سپس از نمایشگاه توانمندی های زنان در روستای جنت آباد که محصولات تولیدی خانگی بانوان را عرضه می کنند بازدید شد.

 در این نمایشگاه اقلامی مانند انواع پوشاک، موادغذایی، گیاهان دارویی، عرقیات و تولیدات صنایع دستی بانوان عرضه می گردد.

طهماسبی در ادامه سفر خود به شهرستان محروم و مرزی صالح آباد از کارگاه های اشتغال زایی در روستای سیاه خوله بازدید کرد.

حبیبی، مدیر کارگاه شمع سازی فعال در این روستا گفت: اکنون این کارگاه زمینه اشتغال برای ۲۰ نفر که اغلب آنها زنان سرپرست خانواده هستندرا فراهم کرده است. امکان افزایش ظرفیت این کارگاه وجود دارد و مقرر شد اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرد.

امانی مقدم، مدیر کارگاه تولید سنگ های مصنوعی روستای سیاه خوله نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیت های کارگاه بیان کرد: مقرر شده با حمایت فرمانداری و کارگروه اشتغال شهرستان اعتباری به این کارگاه تخصیص و توسعه یابد تا حداقل برای ۳۰ نفر از ساکنین روستا اشتغال زایی ایجاد شود که با توجه به بازار فروش مناسب این دو کارگاه در داخل و خارج استان، اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.

زری صادقی، رئیس بهزیستی صالح آباد در پایان این بازدیدها ضمن قدردانی از مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی از همراهی و مشارکت فرماندار شهرستان و خیرین که همیشه اداره بهزیستی را حمایت می کنند تقدیر کرد و گفت: تنها صندوق خُرد زنان روستایی با ۲۵ عضو در این روستا راه اندازی شده و مقرر گردیده تعداد اعضا افزایش و شرکت تعاونی زنان روستایی تاسیس شود.

کد خبر 48050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد