سمنان ا روحیه مددکاری در کنار گستردگی خدمات به معلولین و محرومین

فرماندار شهرستان سمنان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان سمنان از زحمات و تلاشهای بهزیستی در حوزه توانبخشی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان به مناسبت هفته معلولین  مهدی صمیمیان فرماندار سمنان به اتفاق حسین مرادی معاونت توسعه و برنامه ریزی و هیأت همراه ضمن حضور در بهزیستی شهرستان  سمنان از زحمات و تلاشهای رئیس و کارکنان بهزیستی شهرستان سمنان تقدیر و تشکر کرد.

صمیمیان بیان داشت: کار و تلاش در حوزه خدمت رسانی به محرومین و معلولین همتی مضاعف می طلبد و داشتن روحیه مددکاری بالا در کنار گستردگی خدمات از ویژگیهای خاص کارکنان بهزیستی علی الخصوص در بخش توانبخشی است.

فرماندار شهرستان سمنان ضمن یاد آوری هفته جهانی معلولین و نیازهای متفاوت و ویژه این بخش از جمعیت هدف بهزیستی تعامل و هم فکری دیگر دستگاههای اجرایی را در بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به معلولین موثر دانست.

مژگان دلشاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان هم ضمن تقدیر و تشکر از حضور و توجه فرماندار و هیات همراه به تلاشهای مجموعه بهزیستی آمادگی اداره بهزیستی شهرستان سمنان در خصوص بازدید از مراکز توانبخشی تحت نظارت بهزیستی اعلام نمودند.

کد خبر 48004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد