ارتباط بی واسطه معلولین با مدیریت شهری اصفهان

جمعی از نمایندگان اقشار مختلف معلولین اصفهان در آستانه روز جهانی معلولین در نشستی خبری با شهردار اصفهان و معاونین ملاقات خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی به نقل از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسائل و مشکلاتِ زیستِ حرکتی معلولان در سطح شهر اصفهان عنوان کرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی معلولین، برآن شدیم تا با ایجاد گفتمانی حول شناسایی مشکلات و موانع موجود در شهر برای تحرک معلولین، درخواست های آنها را از زبان خودشان بشنویم.

فریناز تولاییان با اشاره به این نکته مهم که معلولین بهترین راهنما در جهت شناسایی مشکلاتی هستند که برسر راه آنها قراردارد؛   افزود: یکی از اهداف مهم این نشست، ارتباط بی واسطه معلولین اصفهان با مدیریت شهری است، به همین خاطر از میان اقشار مختلف معلولین، از نابینایان تا معلولین جسمی حرکتی و از ناشنوایان تا آسیب نخاعی ها و دیگر عزیزانی که در این زمینه جای می گیرند، نمایندگانی برگزیده شده‌اند تا ضمن تشریحِ میدانی مشکلات، به مدیریت شهری در جهت شناسایی و رفع هرچه بهتر این موانع، یاری رسانند.

به گفته وی، در این نشست، علاوه بر حضور شهردار اصفهان، معاونین شهرسازی، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی نیز حضور خواهند داشت تا شاهد این گفت و گوی بی واسطه و شنیدن مشکلات معلولین باشند.

وی دیگر هدف مهم برگزاری این نشست را، مکتوب کردن صورت جلسه این درخواست‌ها به صورت اداری برای پیگیری عنوان کرد و ادامه داد: هر کدام از نماینده‌ها درخواست‌هایی دارند که بنابرآنچه در حیطه اختیارات شهرداری اصفهان می‌گنجد به اجرا در خواهد آمد.

کد خبر 47685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد