آزادشهر | گرامیداشت هفته معلولین برگزار شد

در سومین روز از هفته معلولین آئین گرامیداشت این روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی گلستان: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین با حضور فرماندار، مسئولین شهرستانی، ریاست و کارکنان بهزیستی، مدیران مراکز مثبت زندگی و تعدادی از معلولین مراسم گرامیداشت هفته معلولین در محل هتل آکام این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم خانم سادین رئیس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین و خیرمقدم، معلولین را افراد توانمند جامعه برشمرد و اظهار داشت: خداوند متعال به ظاهر نقصی در این افراد قرار داده اما بسیاری از استعدادها و توانمندی ها را به ایشان عطا نموده که در سطح جامعه شاهد موفقیت بسیاری از این عزیزان هستیم.

وی اقدامات سازمان بهزیستی برای معلولین را انجام آزمایشات ژنتیک خانواده‌های دارای معلول و واگذاری مسکن به خانواده های دو یا چند معلول، واریز مستقیم سهم حق بیمه کارفرمایان و خویش فرمایانی که افراد معلول را به کار گرفتند و معافیت ۵۰ درصدی حقوق والدین افراد دارای معلولیت شدید از پرداخت مالیات را عنوان کرد.

در ادامه ملک حسینی فرماندار شهرستان ضمن گرامیداشت این روز بر مناسب سازی معابر و ادارات برای استفاده معلولان تاکید کرد و افزود: زیرساخت‌های شهر باید به نوعی باشد که معلولان دشواری‌های حرکتی نداشته باشند.

فرماندار آزادشهر در پایان برنامه از معلولین موفق در رشته های مختلف و نیز کارشناسان حوزه توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان تقدیر کرد.

کد خبر 47648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد