استاندار اصفهان از  شیرخوارگاه نرجس بازدید کرد

استاندار اصفهان با حضور در شیرخوارگاه بهزیستی با فرزندان، نونهالان و کارکنان این شیرخوارگاه بازدید و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و هیئت همراه ظهر امروز با حضور در خانه فرزندان و نونهالان شیرخوارگاه بهزیستی استان با فرزندان مقیم و کارکنان این خانه دیدار و از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده قرار گرفت.

پس از  این بازدید نشستی با حضور استاندار، مدیرکل و شورای معاونین بهزیستی استان و نماینده تشکل‌های معلولین به مناسبت هفته افراد دارای معلولیت، برگزار شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارائه شده در شیرخوارگاه نرجس توسط کارکنان و حمایت‌های سازمان بهزیستی گفت: اندوه و عشقی که در چنین مراکزی هست انسان را به یاد خدا می‌اندازد و خدماتی که ارائه می‌شود همان دست خداست که این اتفاقات خیر را رقم می‌زند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه کسانی که دچار مشکلات جسمی می‌شوند حتما خدا در جایی دیگر این نقصان ظاهری را برای آنها جبران خواهد کرد گفت: وظیفه ما مسئولین است که با نهایت تلاش به ارائه خدمات و انجام وظیفه در قبال این قشری که مورد توجه ویژه خدا هستند بپردازیم و کسانی که در سازمان بهزیستی به این افراد خدمت می‌کنند حتما در محضر خدا دارای جایگاه و شایستگی بالایی هستند.

وی توجه به افراد دارای معلولیت و پیگیری نیازهای و مشکلات آنان را از طرف مسئولین ضروری دانست و گفت: مجموعه استانداری، دستگاه‌های دولتی، شهرداری و شورای شهر که نسبت به معلولین مسئولیت دارند باید در راستای اجرایی شدن قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت اهتمام ویژه داشته باشند و انجام تکالیف این دستگاه‌ها ضروری است لذا با تشکیل کمیته‌ای در این زمینه بر اقدامات و تکالیف دستگاه‌ها نظارت لازم، شکل خواهد گرفت.

در ابتدای این نشست، ولی‌اله مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ضمن تشکر از استاندار و بازدید از شیرخوارگاه، با ابراز امیدواری نسبت به پیگیری مطالبات جامعه هدف سازمان بهزیستی از طرف استانداری، گزارشی از اقدامات بهزیستی استان ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه نماینده تشکل های جامعه معلولین استان نیز در صحبت‌هایی جداگانه به ذکر مشکلات و معضلات معلولین پرداختند و خواستار پیگیری و رفع این مشکلات از سوی استاندار شدند.

کد خبر 47629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد