سه مدال رنگارنگ حاصل تلاش ورزشکاران نایینای پارا دو و میدانی

در رسانه های استان کرمان- یزدان کرمان- به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان مسابقات پارادومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور در رده مردان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

عباس صادق زاده رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کرمان گفت : در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در گروه مردان که در بندر عباس برگزار میشد تیم کرمان با ۳ ورزشکار به این مسابقات اعزام و نتایج قابل قبولی را کسب نمود.
وی با اشاره به اینکه در دوسال گذشته و به واسطه شیوع کویید ۱۹ ورزشکاران از میادین و مسابقات دور مانده اند اظهار داشت : در این دوره از مسابقات با سه ورزشکار در بندر عباس حاضر شدیم که در پایان مجید پگاه موفق به کسب مقام دوم ۴۰۰ متر قهرمانی کشور ، ابوالفضل نجف آبادی موفق به کسب مقام دوم ۱۰۰ متر و یاسر شجاعی موفق به کسب مقام سوم ۱۰۰متر گردیدند.
صادق زاده با اشاره به توان بالقوه واستعدادهای نهفته بچه های کرمان اذعان داشت : با برنامه ریزی های صورت پذیرفته امیدوارم در مسابقات آتی تعداد بیشتری از ورزشکاران به مسابقات اعزام شده و برای استان و کشورافتخار آفرینی کنند.
وی از همه نابینایان و کم بینایان دعوت کرد تا با روی اوردن به ورزش همگانی و حرفه ای زمینه رشد و توانمند سازی را برای خویش فراهم آورند.

کد خبر 47470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد