تایباد | کودکان و زنان خشونت‌دیده به اورژانس اجتماعی مراجعه کنند

به مناسبت روز جهانی منع خشونت علیه کودکان و زنان، یک مراسم جشن و شادمانی برای کودکان آزاردیده و مادران آنها و کودکان عضو خانواده‌های تحت پوشش، در تایباد برگزار گردید.

رئیس بهزیستی تایباد در این مراسم ضمن یادکرد این مناسبت گفت: زنان و کودکان در اسلام دارای حقوق انسانی هستند و همه‌ی اعضای خانواده از جمله پدران، برادران و شوهران باید به حقوق این دو گروه احترام بگذارند.

افسانه فدایی ضمن معرفی اورژانس اجتماعی گفت: کودکان و زنانی که مورد خشونت اطرافیان یا افراد ثالث قرار می‌گیرند می‌توانند با مراجعه یا تماس با اورژانس اجتماعی، از امنیت و آرامش برخوردار شوند.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان اورژانس اجتماعی با هماهنگی دستگاه قضایی به بحران‌های فردی و خانوادگی ورود می‌کند و افزاد خشونت‌دیده را از رنج و عذاب جسمی و روانی رها می‌سازد.

تایباد | کودکان و زنان خشونت‌دیده به اورژانس اجتماعی مراجعه کنند

وی گفت: متأسفانه خشونت خانگی در مورد کودکان و زنان در سال‌های اخیر روند افزایشی داشته و باید دستگاه‌های فرهنگی، در این زمینه به خانواده‌ها آگاهی‌رسانی داشته باشند تا کودکان و زنان از امنیت و آرامش در خانواده برخوردار شوند.

در این مراسم که ویژه کودکان آزار دیده و مادران آنها برگزار گردید قطعاتی موسیقی، یک مسابقه فرهنگی و یک نمایش صحنه‌ای به اجرا درآمد که مورد توجه قرار گرفت.

در پایان این مراسم، هدایایی به رسم یادبود به کودکان حاضر اهدا گردید.

کد خبر 47238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد