واحدهای مسکونی ویژه معلولان اردبیلی به زودی به اتمام می‌رسد

 نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل گرمایشی واحدهای مسکونی معلولین در اردبیل حل و به زودی تحویل خانواده‌های دارای معلولین یک و دو معلول خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، علی نیکزاد صبح امروز در بازدید از مجتمع مسکونی معلولان اردبیلی اظهار داشت:  مشکل گرمایشی واحدهای مسکونی معلولین در اردبیل حل و به زودی تحویل خانواده‌های دارای معلولین یک و دو معلول خواهد شد که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی بیان کرد: مجتمع مسکونی ۴۵ واحد معلولان با اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان با هدف تسریع در حل مشکلات مجتمع مسکونی ویژه معلولان در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود با تمهیدات به عمل آمده شاهد رفع مشکلات موجود و تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم که این مسئله به عنوان اولویت مهم مطرح است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل گرمایشی واحدهای مسکونی معلولین در اردبیل نیز به زودی برطرف می‌شود که با همکاری اعضای هیئت امنای خیرین مسکن‌ساز استان اجرا می‌شود که امید می‌رود با تلاش‌های انجام یافته بتوانیم زمینه خدمت‌رسانی مناسب به معلولان را در استان به شکل مناسب عملی کنیم.

کد خبر 47180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد