دیواندره | برگزاری کارگاه آموزش و پیشگیری از اعتیاد

کارگاه آموزش و پیشگری از اعتیاد به مناسبت هفته بسیج با مشارکت اداره بهزیستی و اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیواندره و با حضور مهارت آموزان فنی و حرفه ای شهرستان،برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، ابتدا سلیمی رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای ضمن خوش آمد گویی خدمت مهارت آموزان و حضار و تبریک آغاز هفته بسیج،برگزاری این گونه کارگاه ها در راستای پیشگیری از اعتیاد بسیار مفید و کاربردی دانست .

وی عنوان کرد : چه امری بهتر از این که بستر مراکز آموزشی، مدارس و نوجوانان برایشان این آگاه سازی انجام بگیرید.

در ادامه کریمی کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی ضمن تبریک هفته بسیج ،آموزش و پیشگیری در زمینه اعتیاد را مستلزم همت و ساختاری بسیج گونه عنوان کرد و گفت : با ابراز امیدواری کم رنگ شدن و ریشه کن کردن اعتیاد را در گروه همدلی و همبستگی کلیه افراد جامعه در هر رده سنی با هر جنسیت،شغل،قومیت،و هر زبانی در زمینه پیشگیری و آموزش دانستند به طوری که هر یک از ما باتوجه به آموزش و مطالب تشریح شده در این کارگاه ها،هشدار دهنده ای برای خانواده خود،اطرافیان، و دوستانمان در مقابله با گرفتاری به این بلای خانمان سوز باشیم.


وی در ادامه تاریخچه مختصری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در کشور،معرفی انواع مواد و عوارض جسمی و روحی روانی کوتاه مدت و بلند مدت، علائم ظاهری فرد گرفتار شده به مواد مخدر، نحوه پیشگیری و.....را برای هنر آموزان تشریح کرد.

منبع روابط عمومی بهزیستی استان کردستان

کد خبر 47018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد