پویش تامین بخاری برای نیازمندان در زنجان

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:خیران به گوش؛ پویش تامین ۸۰۰ بخاری برای مددجویان بهزیستی، آغاز می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ محمدی با اشاره به عدم برخورداری قشر نیازمند از لباس گرم و امکانات، پویش تامین بخاری برای نیازمندان گرمایشی گفت:این پویش از ۲۵ آبان تا ۲۵ آذر اجرا می‌شود و اجرای چنین طرح‌هایی بخصوص در روستاها و مناطق کمتر برخوردار، می‌تواند گرما رابه خانه نیازمندان هدیه دهد.
وی با اشاره به محدود بودن منابع بهزیستی در این حوزه افزود: امیدواریم شرکت‌های تولیدی و خیران نیک‌اندیش و نیکوکار در تأمین و تهیه لوازم گرمایشی خانواده‌های تحت حمایت مشارکت کنند.
مدیر کل بهزیستی استان گفت: در طرح شکرانه سلامت هم  مبلغ مشخصی ازحقوق کارکنان دولت با رضایت آنان و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان کسر و به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان به منظورکمک به مددجویان بهزیستی استان واریز می‌شود.
به گفته‌ی محمدی، در حال حاضر ۶۸۴ نفر از کارکنان دولت در این طرح مشارکت دارند که ماهانه بخشی از حقوق این خیران جهت تامین نیازهای ضروری نیازمندان هزینه می‌شود.
وی افزود:معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی با شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان زنجان نزد بانک مرکزی آماده‌ی دریافت کمک‌های هم استانی ها هستند.

کد خبر 46476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد