گرگان | هنر مددکار توانمند سازی مددجویان است

مدیر بهزیستی گرگان با بیان اینکه هنر مددکار توانمند سازی مددجویان است، گفت: مددکاران باید به مولفه های توانمند سازی مددجویان توجه کرده و بر همه موضوعات اشراف کامل داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزسیتی گلستان؛ محمد شایسته مدیربهزیستی مرکز استان در جلسه کمیته مسکن گرگان اظهار کرد: توانمند سازی دارای مولفه های زیادی است که در این بین، اشتغال و مسکن از همه مهمتر محسوب می شود، دولت و بهزیستی هم به دنبال حل این دو مشکل هستند.

وی افزود: مددکاران بهزیستی باید در جریان اطلاعات مسکن مددجویان بوده و از زمانی که کار ساخت مسکن آنها آغاز می شود، بازدیدهای مستمر داشته و در جریان روند کار باشند.

شایسته با بیان اینکه در حوزه مسکن چالش های زیادی برای مددجویان وجود دارد، تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور جلساتی متعددی را با دولت برای حوزه مسکن مددجویان گذاشته است تا بتواند به دنبال حل این موضوع باشد.

وی گفت: با توجه به سیاست دولت مبنی بر ساخت چهار میلیون مسکن در سال، موظفیم برابر سیاست های دولت و سازمان بهزیستی کشور در حوزه مسکن گام برداریم.

مدیر بهزیستی گرگان افزود: سال گذشته حدود  ۴۰ مسکن برای مددجویان ساخته شد که قرار است امسال به ۱۰۰ مسکن افزایش پیدا کند و همچنین تلاش می کنیم تا در حوزه اشتغال در سال جاری برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد کنیم.

شایسته با بیان اینکه مدیر خوب، مدیری است که بتواند مددکار خوبی باشد، ابراز کرد: وظیفه ما توانمند سازی جامعه هدف است، مددکاران باید نیازسنجی های لازم را در حوزه مسکن انجام داده تا بدانیم چه تعداد متقاضی در این حوزه داریم.

مدیربهزیستی مرکز استان ادامه داد: برخی مددجویان مشکل خرید پروانه و گرفتن حق امتیاز آب، برق و گاز دارند که ما تلاش می کنیم با معرفی آنها به ادارات مذکور، مشکل شان حل شود.

کد خبر 46354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد