نجف آباد| هم افزایی دستگاه های دولتی شاه کلید حل مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد در نشستی با رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، دبیر شورای زکات و نماینده گروه های جهادی این شهرستان در خصوص هم افزایی دستگاه های دولتی به منظور رفع مشکلات مسکن مددجویان بهزیستی و تامین منابع مالی به همین منظور، به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد، در این دیدار علیرضا قناعت کار در خصوص حل مشکلات مسکن معلولین و مددجویان سازمان بهزیستی، خواستار هم‌افزایی و ارائه خدمات مشترک بین دستگاه‌های کمیته  امداد حضرت امام خمینی (ره)، گروه های جهادی و شورای زکات شد.
وی در رابطه با ساخت، تکمیل و تعمیر مسکن مددجویان، استفاده از ظرفیت های غیرنقدی شورای زکات، کمیته امداد و اردوهای جهادی را راه گشا دانسته و در این خصوص از دستگاه‌های مربوطه قول مساعدت گرفت.
به گزارش روابط عمومی مصوب شد؛ به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و تسریع خدمت رسانی به مددجویان، همزمان بازدیدهای مشترکی با حضور نمایندگان این دستگاه‌ها از منازل مددجویان  صورت پذیرد و همچنین در خصوص ارائه خدمات درمانی به مددجویان بهزیستی و ارائه خدمات مالی به مددجویانی که شرایط دریافت مستمری از بهزیستی را ندارند نیز همکاری لازم صورت پذیرد.

کد خبر 46203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد