بیانیه اداره کل بهزیستی استان زنجان به مناسبت 13 آبان

اداره کل بهزیستی استان زنجان به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای را صادر کرد.متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله سیزده آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است.

استکبار از هیچ تلاشی چه مستقیم با اعمال تحریم های خلاف قوانین و حقوق بین الملل و چه غیرمستقیم با نا امن کردن منطقه از طریق به خاک و خون کشیدن هزاران بی گناه غیرنظامی فروگذار نکرده است.

شکوه سیزدهم آبان را پاس می داریم زیرا مردانگی و فتوت ایثار و از خودگذشتگی و دشمن ستیزی با سران کفر را مقدس می دانیم. یاد همه شهیدان این روزهای بزرگ گرامی باد و خاطره سیزده آبان همیشه در جانها جاودان باد.

کارکنان و جامعه هدف بهزیستی در آستانه یوم الله سیزدهم آبان، با بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان سرافراز ایران اسلامی به ویژه 407 شهید دانش‌آموز استان زنجان بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر بیعت می کنیم و ضمن بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، با حفظ روحیه استکبار ستیزی و استقلال طلبی تا تحقق حکومت عدالت جهانی حضرت مهدی(عج) به مبارزه فرهنگی همه جانبه با ظلم و استکبار در سراسر دنیا ادامه می دهیم.

کد خبر 45889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد