آریا؛ فرصتی برابر برای حضور همه اقشار در جامعه

مدیرعامل موسسه فرصت برابر آریا سپاهان از حضور این موسسه تخصصی مناسب‎‌سازی در بیست و چهارمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، بهاره ابراهیمی گفت: موسسه تخصصی مناسب سازی فرصت برابر آریا سپاهان، اولین موسسه تخصصی مناسب سازی در ایران است که با مجوز و تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان اصفهان، فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور در این نمایشگاه با همکاری سازمان نظام مهندسی استان اصفهان رقم خورد، افزود: هدف از حضور در این نمایشگاه، فرهنگ‌سازی و آگاهی‌رسانی به فعالین عرصه صنعت و ساختمان در خصوص ضوابط و مقررات مناسب سازی، لزوم اجرای این ضوابط و جایگاه حقوقی افراد دارای معلولیت جهت استفاده از زیرساخت‌های شهری، امکانات و ... می‌باشد.

ابراهیمی ادامه داد: موسسه فرصت برابر بر آن است تا مناسب سازی را در سه حوزه فیزیکی، فرهنگی و مجازی به اطلاع عموم مسئولین و شهروندان رسانده و فرصتی برابر برای همه اقشار جامعه با هر توان فیزیکی ایجاد نماید.

مدیرعامل موسسه فرصت برابر آریا خاطرنشان کرد: اعضا موسسه طی حرکتی نمادین با بازدید از تمام غرفه‌ها و ارائه تعریفی از مناسب‌سازی، بر لزوم اجرای آن توسط همه شرکت‌های ساختمانی تاکید کردند.

وی استقبال فعالین عرصه صنعت ساختمان را از این مهم، مثبت ارزیابی کرد و افزود:  مهم ترین دستاورد این حضور، ابلاغ مدیر عامل نمایشگاه بین المللی به کلیه غرفه سازان جهت مناسب سازی غرفه ها بوده که در صورت عدم رعایت، دو دوره تعلیق از شرکت در نمایشگاه و جریمه نقدی خواهند شد.

آریا؛ فرصتی برابر برای حضور همه اقشار در جامعه

کد خبر 45836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد