پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت ۱۳ آبان

مدیرکل در بخشی از این پیام روز ۱۳ آبان را از روزهای مهمی برشمرد که مناسبت های این روز و خالقان آن در تاریخ جاودانه و مانا شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

در تاریخ کشور عزیز ما ایران روزهایی هستند که با تاثیر عظیم در سرنوشت ملت و کشور، مسیر تعالی ما را هموار نموده است. یکی از این روزهای ماندگار یوم الله ۱۳ آبان است که در آن رخدادهای مهم و تاثیر گذاری همچون حماسه بزرگ تسخیر لانه جاسوسی سال ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳ و روز به شهادت رساندن دانش آموزان انقلابی در دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ رقم خورده که همه این مناسبت های درخشان و خالقان آنها در تایخ جاودانه و مانا شده اند.

اداره کل بهزیستی استان اصفهان و همکاران خدوم و انقلابی این سازمان در سرتاسر استان، ضمن تجلیل از مقام شامخ بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدا سرافراز به ویژه ۳۶هزار دانش آموز شهید، روز ۱۳ آبان "روز دانش آموز" و "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" را گرامی داشته و همراه با سایر آحاد ملت، با وحدت، همدلی و انسجام بیش از پیش، انزجار و خشم خود را همچون سال های گذشته بر علیه استکبار جهانی و اذناب آن به نمایش گذاشته و میثاق خود را با ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید خواهند نمود.

دکتر ولی الله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 45816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد