نجف آباد | مسکن مددجویان نیازمند یک کار مشترک بین دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی است

رئیس اداره بهزیستی نجف آباد در نشستی جداگانه با مدیرعامل مسکن مهر و مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان نجف آباد در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به مسکن معلولین و مددجویان بهزیستی به گفت و گو پرداخت.

علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد به همراه حاج صادقیان کارشناس مسکن در نشستی جداگانه با رجایی مدیرعامل مسکن مهر و غیور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات پیرامون مسکن مددجویان به گفت و گو پرداخت.

قناعت کار در این دیدار با بیان اینکه رفع موانع برای مشارکت و حضور معلولین در جامعه نیازمند یک کار مشترک بین سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی است گفت: با تغییر نگرش در همه افراد جامعه، بایستی جامعه‌ای ساخته شود که برای همه افراد دسترس پذیر باشد.            
وی ادامه داد رفع نیازهای معلولین نیازمند اعتبارات است که امید می‌رود با مساعدت دولت و مردم مشکل اعتبارات در حوزه‌های مختلف رفع شود که در همین راستا در جلسه برگزار شده با رجایی مدیرعامل مسکن مهر شهرستان نجف آباد در خصوص رفع موانع مربوط به تحویل واحدهای مسکونی مربوط به مددجویان بحث و گفتگو شد.

رئیس بهزیستی نجف آباد در دیدار با غیور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان نیز در خصوص مشکلات مسکن مددجویان تعامل مضاعف با این اداره را خواستار شد تا در این راستا شرایط خرید و تامین مسکن مددجویان بیش از پیش تامین شود.

کد خبر 45693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد