تأکید مدیر کل بهزیستی استان بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تحت پوشش

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی بر رعایت کامل، جدی و دقیق پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد.

مسعود فیروزی در حاشیه واکسیناسیون یادآوری «دوز بوستر» در مراکز شبانه‌روزی بهزیستی گفت: به همه‌ی مدیران و کارکنان مراکز تحت نظارت، مددجویان مقیم منزل و خانواده‌های تحت پوشش تأکید می‌کنیم که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند زیرا آغاز فصل سرما، خطر سرایت ویروس کرونا و آنفلوآنزا را تقویت می‌کند.

وی از رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها نیز خواست که با دقت بر رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز تحت پوشش بهزیستی نظارت داشته باشند و دستورات ستادهای کرونای شهرستان‌ها را به دقت رعایت کنند.

فیروزی خاطر نشان کرد: پیک ششم کرونا با آغاز فصل سرما دور از انتظار نیست و هشدار ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص افت شدید رعایت عمومی پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، باید توسط همکاران‌مان در سراسر استان جدی گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه سلامت مددجویان مقیم مراکز شبانه‌روزی، اولویت بهزیستی است گفت: هیچ‌گونه قصوری در این زمینه پذیرفته نمی‌شود و مسؤولان فنی مراکز، کارشناسان ناظر و سایر کارشناسان و مدیران بهزیستی در سراسر استان، مسؤول اجرای کامل پروتکل‌ها در این زمینه می‌باشند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: امیدواریم فاز یادآور واکسیناسیون مراکز شبانه‌روزی ظرف دو یا سه هفته‌ی آینده به پایان برسد و اگر دانشگاه‌های علوم پزشکی همکاری مجدانه‌تری داشته باشند ما برای انجام این دوره از واکسیناسیون، ‌ آمادگی کامل داریم.

شایان ذکر است بیش از ۱۰ هزار مددجو در مراکز توانبخشی، حدود ۲۵۰۰ نفر در مراکز اجتماعی و همچنین افرادی که در مراکز پیشگیری و کاهش آسیب‌ها حضور مستمر دارند باید در این دوره، واکسینه شوند.

به گفته‌ی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، واکسیناسیون یادآور و آنفلوانزا در این مراکز با فاصله دو هفته از یکدیگر انجام می‌شود.

کد خبر 45650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد