جهرم/اجرای طرح تسهیل استفاده افراد دارای معلولیت شنوایی و گفتاری شدید از خدمات ۱۱۵ در اداره بهزیستی شهرستان جهرم

طرح تسهیل استفاده افراد دارای معلولیت شنوایی و گفتاری شدید از خدمات ۱۱۵ اورژانس، با حضور سلمانی رییس اداره بهزیستی جهرم، مددجویان دارای معلولیت شنوایی و گفتاری و کارکنان اورژانس ۱۱۵ جهرم برگزار گردید. 


 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان جهرم:

طرح تسهیل استفاده افراد دارای معلولیت شنوایی و گفتاری شدید از خدمات ۱۱۵ اورژانس، با حضور سلمانی رییس اداره بهزیستی جهرم، مددجویان دارای معلولیت شنوایی و گفتاری و کارکنان اورژانس ۱۱۵ جهرم برگزار گردید. 
رحمانیان کارشناس مسئول واحد توانبخشی در این خصوص ,عنوان کرد: 
با توجه به تماس های ضروری که توسط برخی مددجویان دارای معلولیت شنوایی و گفتاری شدید در شهرستان جهرم با خط ۱۱۵ جهت دریافت کمک اورژانسی برقرار گردیده بود و به علت عدم توانایی مکالمه و برقراری ارتباط تلفنی، اپراتور اورژانس این تماس ها را به عنوان مزاحمت تلفنی برداشت کرده و دربرخی مواقع متاسفانه باعث به خطر افتادن جان مددجو گردیده بود، لذا ایده ی تسهیل نحوه ارتباط گیری این مددجویان با ۱۱۵  جهت کسب اجازه به معاونت توانبخشی استان ارسال گردید و  پس از موافقت استان، با هماهنگی های صورت گرفته، ضمن دعوت از همکاران اورژانس جهرم،گروه اول مددجویان دارای معلولیت شدید در سالن اداره بهزیستی جهت اجرای طرح  مذکور حضور یافتند.
در ادامه سلمانی رییس اداره، از همکاری و همراهی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جهرم با اداره بهزیستی تقدیر و تشکر نمودند.

انتها/فاطمه رضایی

کد خبر 45568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد