خدمت به مددجویان بهزیستی، توفیقی است که روزی اشخاص می‌شود

کار در بهزیستی، باید نصیب و قسمت کسی باشد تا افتخار خدمت به مددجویان این سازمان روزی‌اش شود.

این مطلب را مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در جلسه معارفه معاون ذی‌حساب این نهاد بیان کرد.

مسعود فیروزی افزود: کار برای مددجویان بهزیستی، برکت و نعمت را به زندگی خادم سرازیر می‌کند که برخی از این نعمت‌ها ممکن است مادی و برخی معنوی باشد.

وی خاطر نشان کرد: این سازمان برای خدمت‌کننده، کشش معنوی ایجاد می‌کند به گونه‌ای که هنگام پایان خدمت یا تغییر موقعیت و مسؤولیت، انسان تمایلی به رفتن از این مجموعه ندارد.

وی ادامه داد: شخصی که با جان و دل به خدمت مددجویان بهزیستی درآید علاوه بر اجر معنوی، سختی این کار برایش آسان می‌گردد و زندگی‌اش رو به روشنایی و تعالی سیر می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت نظارت وزارت دارایی بر عملکرد سازمان‌های دولتی گفت: ذی‌حسابان، مشاوران بسیار خوبی برای مدیران هستند و مدیران کاردان و کارآمد، عملکرد خود را با ذی‌حسابان هماهنگ می‌کنند تا مشکلی در روند اجرا پیش نیاید و همه چیز مطابق قانون باشد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی نیز در این جلسه گفت: بهزیستی با سازمان‌های دیگر تفاوت‌های ماهوی دارد.

محسن توحیدی مقدم افزود: تفاوت اصلی بهزیستی با دیگر سازمان‌های دولتی این است که کار ما از جنس انسان است و به همین جهت، نیاز به توجه ویژه دارد.

وی ادامه داد: بهزیستی در تمام دوران زندگی از بدو تولد و حتی پیش از ولادت اشخاص تا پایان زندگی اشخاص به آنها خدمت‌رسانی می‌کند که این وسعت خدمات در کمتر سازمانی دیده می‌شود.

خدمت به مددجویان بهزیستی، توفیقی است که روزی اشخاص می‌شود

معاون خزانه دارایی خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم و ضرورت نظارت بر عملکرد سازمان‌های دولتی گفت: وزارت دارایی این نظارت را از طریق ذی‌حسابان محقق می‌سازد.

غلامرضا نژادحاجی افزود: ارتباط مدیران موفق با ذی‌حسابان بسیار خوب است زیرا جایگاه‌ها را بخوبی می‌شناسند و به قوانین وقوف کامل دارند بنا بر این از مشورت ذی‌حسابان بهره می‌برند.

وی ضمن قدردانی از ذی‌حساب پیشین بهزیستی گفت: ذی‌حسابان طبق قوانین حرکت می‌کنند و دقت و پافشاری آنان در اجرای قوانین، نشان وظیفه‌شناسی و پایبندی آنان به قانون است.

وی بهزیستی را دستگاه خاص خدمت‌رسان عنوان کرد و گفت: اطمینان داریم که ذی‌حساب جدید و معاون ایشان، منشأ آثار بسیار خوب در بهزیستی خواهند شد.

ذی‌حساب بهزیستی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: بهزیستی دستگاه ارزشمند و عزیزی است و من از اینکه ذی‌حسابی این دستگاه را عهده‌دار شده‌ام، بسیار خوشنود هستم.

سید محسن ابراهیمی افزود: اطمینان دارم کسی که به این دستگاه می‌آید نیت خیر دارد و به همین جهت، از کار و مسؤولیتش لذت می‌برد زیرا خدمت به جامعه هدف بهزیستی، یک توفیق است.

در این جلسه، سیف ا ... سیفی به عنوان معاون ذی‌حساب بهزیستی خراسان رضوی معرفی شد.

وی از ذی‌حسابان مجرب است که در دستگاه‌های مختلف استان به عنوان ذی‌حساب و معاون ذی‌حساب ایفای نقش کرده است.

وی ضمن ابراز خوشحالی از خدمت در بهزیستی گفت: من تا کنون به بهزیستی و این ساختمان نیامده بودم اما در شب‌های گذشته همین ساختمان را در خواب دیدم و نیازمندانی را دیدم که منتظر خدمت گرفتن از کارکنان و مدیران این نهاد بودند.

کد خبر 45124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد