مراسم گرامیداشت روز عصای سفید در بهزیستی مازندران برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز عصای سفید با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ، عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان، سید مهدی مسلمی مدیرعامل جامعه نابینایان و کم بینایان مازندران و فرهیختگان نابینا و کم بینا استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران با تاکید بر حضور مستقل جامعه نابینایان و کم بینایان در جامعه ، گفت : لازمه آن فراهم کردن بسترهای اجتماعی و رفع موانع  لازمه حضور افراد دارای معلولیت درجامعه می باشد که این مسئله جزو دغدغه های اصلی سازمان است. 

وی به اقدامات بهزیستی مازندران در مناسب سازی فضای شهری برای حضور فعال افرد دارای معلولیت اشاره کرد و افزود :  جلسات متعددی با حضور فرمانداران و روسای ادارات جهت مناسب سازی فضای شهری برای افراد دارای معلولیت برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران یکی از دغدغه های این سازمان را اشتغال جامعه هدف به ویژه توانخواهان برشمرد و ادامه داد : در قانون حمایت از افراد دارای معلولیت به اشتغال این افراد اشاره شده است که برای اجرایی شدن آن باید منابع لازم تخصیص پیدا کند.

 در این نشست صمیمی جمعی از افراد نابیناو کم بینا به نمایندگی از جامعه نابینایان و کم بینایان به بیان مشکلات این افراد پرداختند و مدیرکل بهزیستی مازندران نیز با بررسی این مشکلات دستورات لازم را برای حل این معضلات صادر کرد.

کد خبر 44890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد