صالح آباد | اهدای کتاب به کتابخانه عمومی صالح‌آباد با هدف عضویت رایگان مددجویان بهزیستی

۷۵۰ جلد کتاب توسط یک کارمند نیکوکار بهزیستی در قالب طرح "اهدای کتاب، اهدای دانایی" به کتابخانه شهید باهنر صالح‌اباد اهدا شد.

با پیگیری های بهزیستی صالح آباد، پویش"کتاب مهر سارا" که مرتبط با تفاهم‌نامه بهزیستی و کتابخانه عمومی شهرستان است به خانم سمانه اقبال فر معرفی شد و این خیر نیکوکار ۷۵۰ عنوان کتاب به کتابخانه شهیدباهنر شهرستان اهدا کرد.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی صالح‌اباد، کتابهای اهدا شده شامل ۵۰۰ نسخه ویژه گروه سنی بزرگسال با موضوعات مختلف ادبیات، تاریخ، دین، علوم کاربردی و علوم اجتماعی و کمک درسی  به ارزش بالغ بر ۱۰۰میلیون ریال، و ۲۵۰ نسخه کتاب برای رده سنی کودک و نوجوان به ارزش ۵۶ میلیون ریال و همچنین بازیهای فکری به ارزش ۱۰ میلیون ریال برای بخش کودک است.

زری صادقی گفت: این کار خیرخواهانه در مراسمی با حضور معاون پشتیبانی بهزیستی استان، ولی قلیچی فرماندار شهرستان و جمعی از مسولین سازمان بهزیستی استان و رییس بهزیستی صالح آباد  برگزار شد و کتب تحویل مسئول کتابخانه عمومی شهید باهنر گردید.

وی خاطر نشان کرد: این عمل خیرخواهانه در اجرای تفاهم‌نامه بهزیستی صالح‌آباد با کتابخانه عمومی شهرستان انجام شد که بر اساس آن، کتابخانه مذکور، اعضای جامعه هدف بهزیستی و مددجویان این نهاد را به صورت رایگان به عضویت می‌پذیرد و خدمات فرهنگی به آنان ارائه می‌کند.

صادقی اضافه کرد: فرهنگ سازی به منظور اهدای کتاب‌های مفید و بدون استفاده موجود در منازل و ادارات، فراهم کردن امکان دسترسی کتاب خوانان و علاقه مندان به کتاب و منابع خواندنی در میان جامعه هدف بهزیستی، صرفه جویی در هزینه‌های تأمین منابع اطلاعاتی و شناساندن کتابخانه به عموم مردم و تشویق مددجویان به ارتباط با کتابخانه عمومی از اهداف اجرای طرح "اهدای کتاب اهدای دانایی" است.

کد خبر 44681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد