برگزاری نشست تخصصی دفتر توانمندی سازی زنان و خانواده با موضوع«گروه های همیار زنان سرپرست خانوار»

نشست تخصصی دفتر توانمندی زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور،بعد از ظهر امروز ۱۸مهرماه جاری با حضور مجازی ۱۵۰۰نفر از کارشناسان این حوزه در واحدهای صف و ستاد در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،این نشست با موضوع «گروه های همیار زنان سرپرست خانوار» با حضور مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی اسـتان ها،رؤسای ادارات بهزیستی شهرسـتان ها،کارشـناسان مرتبط با حوزه زنان و خانواده در مراکز اســتان ها و شهرسـتانهای سراسـر کشور،کارشــناسان حوزه توانمندسازی خانواده و زنان سراسـر کشور، رؤسا و مـددکارانمراکز مثبت زنـدگی  و همچنین  کارشــناسانان سـتادی معاونت امور اجتماعی و دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد. 

این نشست با حضور ۱۵۰۰ نفر از مدیران و کارشناسان ۳۱ استان کشور به صورت مجازی به آدرس اسکای روم https://www.skyroom.online/ch/behzisti/tavanmandsazi برگزار شد.

در این نشست، مدیران و کارشناسان به بحث و بررسی پیرامون نحوه راه اندازی و استمرار فعالیت گروههای همیار زنان سرپرست خانوار که یکی از موفق ترین طرح ها و برنامه های توانمندسازی پایدار جامعه هدف سازمان بهزیستی است، پرداختند و به سوالات حاضرین در این خصوص پاسخ داده شد. 

هدف این نشست فراهم آوردن زمینه تعامـل بیشتر و موثرتر واحـدهای صف و ســـتـاد بهزیستی کشور در خصوص فعالیتهای توانمندسازی با تاکید بر گروههای همیار زنان سرپرست خانوار بود. 

کد خبر 44405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =